Gå til innhold

problem med minnekortet på X10 mini


Anbefalte innlegg

Hei

Bestilte og mottok en x10 mini fra netcom i forrige uke, og telefonene er liten og lekker...

 

Problemet mitt er at minnekortet stadig kobler seg ut av seg selv. Telefonen kan ligge i ro, så hører jeg et "biip" og ser på nedtrekksmenyen at "minnekortet ble tatt ut uventet. Avmonter minnekortet før det tas ut, for å unngå datatap."

Fantastisk irriterende, siden jeg da må ta av dekselet, ta ut og inn minnekortet, evt slå av og på telefonen for at minnekortet skal fungere igjen.

 

Dette var et problem med en gang telefonen var ny, så ble den "stabil", og nå er den tilbake med problemet etter at jeg oppgraderte til nyeste programvare via SE's oppdateringstjeneste. Minnekortet er et 8gb sandisk kort, har ikke hatt problemer med det tidligere.

 

Noen som ha noen ideer på hva jeg kan gjøre for å få problemet vekk? Er lite lysten på å sende telefonen tilbake bare for å få beskjed om at det ikke er noe i veien med den...

 

Et annet irritasjonsmoment er at jeg ikke får roteringen av skjermen til å virke. Har selvfølgelig skrudd på autorotasjon i menyen, men samme hvor mye jeg vrir på telefonen, skjermen holder seg i samme posisjon. (Roteringen virket et par ganger rett etter at jeg oppgraderte programvaren, etter at jeg ordnet noen moduler (la til yr.no's widget og tok vekk timescape bl.a - har ikke rotasjonen virket i det hele tatt)

Endret av alkymist
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...