Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

THE WEIRD & THE WONDERFUL

Hvilke hadde dere likt å oppleve? Færøyene med det vakre landskapet og den utsikten fra fotballbanen hadde vært lekkert. Singapore sin var heller ikke så verst, men jeg vet ikke hvor begeistret jeg hadde vært for å spille fotball der ute.

Skrevet

Hvordan er det å være på Emirates? Har hørt fra folk som har vært på omvisning/kamp at det er kjekt der, men skulle likevel ønske at jeg hadde tatt turen til Highbury.

Skrevet (endret)

Synes det er veldig fint der. Dog synes jeg f.eks Old Trafford er en mye bedre plass stemningsmessig, var veldig stille på Emirates når jeg var der mot Chelsea i april. Eneste som fikk fansen til å åpne munnen var Cashley og Terry. Uansett absolutt verdt å ta turen!

Endret av cfthompson
Skrevet

PL er generelt verdt pengene. Var selv på Stamford Bridge i fjor mot Man City. Det er helt latterlig hvor mye TV klarer å fjerne. Stemningen og alt er noe for seg selv. Heldigvis var jeg så heldig som fikk oppleve seier. Det å marsere ut fra Stamford Bridge og ut i gatene i London mens flere 1000 synger rundt deg er absolutt en opplevelse.

Skrevet

Kos deg! Skal selv på Wigan - Arsenal og Arsenal - West Ham/Newcastle ( avhenger om hvilke billetter jeg får tak i) :)

Takk skal du ha! Gleder meg veldig. Satser på magisk stemning. Kjipt jeg sitter på dritt tribune..

Skrevet

Hvordan er det å være på Emirates? Har hørt fra folk som har vært på omvisning/kamp at det er kjekt der, men skulle likevel ønske at jeg hadde tatt turen til Highbury.

Grei stadion. Såg Arsenal-Chelsea for noen år siden der. Satt rett ved borte-fansen, var ikke det sykeste trøkket, men til tider var det ok. Gode seter da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...