Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er i alle fall langt mer spennende enn foregående år. Bolton, Sunderland og Stoke på 6., 7. og 8. hadde vel gitt nogenlunde ålreite odds forut for sesongen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere enn meg som ser Second City derby mellom Birmingham og Villa? Interessant kamp, god stemning, står 1-1 (snart pause). Håper Birmingham tar seg videre, og vinner hele greia.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Mer spent på Ipswitch-kampen. Har startet sesongen halvbra(i Championship) håper de vinner mot WBA.

Skrevet

Selvfølgelig, men alle vet jo at det ikke skjer. Ipswich ligger på en beskjeden 17. plass i Championship, og hvor ofte ser vi egentlig lag fra lavere divisjoner i større finaler? Jeg tror Birmingham har en større sjanse mot Arsenal over to kamper (evt. i finalen) enn det Ipswich har.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Leadbitter! :D

Seier til Ipswich, nå blir pappa glad. (han er Ipswich-fan)

Skrevet

Foster vant konkurransen to år på rad med United. Han var ikke god nok for oss, og blir solgt. Nå er han tre kamper unna sitt tredje strake ligacup-trofe. Oh the irony.

Skrevet

Tror du tar feil, men vis en av de vinner får de EL plass på bekostning av 7'ende plassen. Om de da ikke ender høyere opp på tabellen :)

Wigan spilte vel ikke UEFA cup i 2007?

Skrevet

Foster vant konkurransen to år på rad med United. Han var ikke god nok for oss, og blir solgt. Nå er han tre kamper unna sitt tredje strake ligacup-trofe. Oh the irony.

alanis-morissette-ironic-4490-1232076325-31.jpg

Skrevet

Ed Byrne er, i mangel på bedre ord, vanvittig morsom. Aldri sett så gammelt materiale av han, men den passer jo utmerket godt her, ettersom tanken til Latias er noe av det mindre ironiske jeg har hørt. Finfint trekk, arch.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...