Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forståelig. Helt utrolig at Norwich-spilleren som både kommer med tidenes etterslenger og i tillegg klart holder igjen Barton før situasjonen går ustraffet ifra det. Skjønner at Barton blir provosert, selv om det er hodeløst.

Ser jo ikke ut som om det var noe skalling der, mulig det var spytting, men kan ikke se for meg at linjemannen klarte å se det...

Uansett ser det ut som ett veldig billig rødt kort.

Hvert fall når Lampard sin takling bare resulterte i gul...

Lenke til kommentar

Temperatur i QPR-Norwich!

 

Barton med rødt. Vanskelig å se fra bildene om det var skalling eller spytting eller begge. Vært knuffing mellom de et par situasjoner før i kampen.

 

Helguson heldig som ikke treffer mann med en grisestygg takling. Får gult kort, men hadde nok blitt direkte rødt om han hadde truffet,.

Lenke til kommentar

Forståelig. Helt utrolig at Norwich-spilleren som både kommer med tidenes etterslenger og i tillegg klart holder igjen Barton før situasjonen går ustraffet ifra det. Skjønner at Barton blir provosert, selv om det er hodeløst.

 

Da tror jeg du skal se situasjonen på nytt. Det som skjer er at Barton slenger en albue opp i trynet på en annen Norwich-spiller for deretter å lange ut med armen mot hodet hans på ny. Mens han gjør dette løpar han selv inn i bena på den Norwich-spilleren som situasjonen i etterkant oppstår med. Det utveksles noen gloser og de "skaller hoder" og det kan se ut som Barton spytter men det er vanskelig å konkludere ut fra tv-bildene. Om noe så burde vel Barton ha fått rødt for den første situasjonen. Det er godt mulig at det faktisk er det han får også siden det kan virke som at dommeren ser den andre episoden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Reprisen på tv2sumo viser vleidg godt hva som skjedde. Frys bildet ved 44:10 og følge med på hvordan Barton to ganger langer ut etter hodet til en annen Norwich-spiller, soleklart rødt og flere kampers utestengelse spør du meg. Hvis det viser seg at han i etterkant også spytter (mot en annen spiller) blir jo saken bare ennå verre. Hvordan man kan mene at det der ikke kvalifiserer til rødt skjønner jeg ikke noenting av.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...