Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel snakk om en halvmeter, ikke akkurat soleklar sånn sett, men den burde helt klart blitt avblåst. Helt sykt uansett at Sunderland vinner i dag!

Ji har jo hele kroppen i offside, mer soleklar får du det nesten ikke, merkelig at slike offside ikke oppfattes, mens Ade som er onside med to meter f.eks mot Stoke får dømt offside.

Merkelige dommere om dagen..

Nå var Ji bare en bitteliten periode i offside da. Enkel feil å gjøre, selv om det skulle blitt avblåst. Er enig i at den mot Adebayor var ekstrem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoke skal være nære å hente Paul Robinson fra Bolton...

Kan det laget bli noe styggere?

De kan slå til med et "double-swoop" og ta med Kevin Davies også.

Skrevet

Det var det jeg også tenkte. De er sikkert hete kandidater til å hente han når kontrakten hans går ut etter sesongen. Dessverre tror jeg det er en viss annen klubb som kommer til å gi dem kamp akkurat der. :thumbdown:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gary Ablett døde 46 år gammel.

Gary Ablett spilte mer enn 100 kamper for både Liverpool og Everton, og er den eneste spilleren som har vunnet FA-cupen med begge Merseyside-klubbene.

Nettavisen

Liverpool

Trist start på 2012 :no:

Endret av ddarkyy
Skrevet

Nei samme her. Fikk bare sett Johnson på Lampard. Så ut som filming ved første øyekast på Torres, men Karl Henry er jo en temmelig slu jævel så det forundrer meg ikke om det var kontakt der.

Skrevet

Merkelig nok står Frimpong uten kort.

Har ikke vært særlig involvert i kampen egentlig. Han har dog roet seg ned betraktelig og får som regel bare gult kort for "persistant fouling".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...