Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytti helvete. Da har vi to utfordrere til årets mål. Jack Wilshere mot Norwich og den der.

Pluss målet(ne) til Suarez mot Norwich.

Og målet til Kasami mot Palace.

For å ikke nevne Rooney mot Hammers.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Meget pent mål ja, mange solide condenters

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Du er helt enig? That makes no sense.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Pussig ting å være enig i.

Skrevet

De er i god form, så absolutt, men det er vi også. I tillegg er kampen om 1 måneder. Så mye som kan skje inntil da. Er Chelsea heldige og vi har 4 poeng på Liverpool så er resultatet i den kampen også mindre viktig.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

De er i god form, så absolutt, men det er vi også. I tillegg er kampen om 1 måneder. Så mye som kan skje inntil da. Er Chelsea heldige og vi har 4 poeng på Liverpool så er resultatet i den kampen også mindre viktig.

Å tape 0-1 mot Villa er ikke hva jeg kalle god form. Å vinne 6 kamper på rad derimot.

Skrevet

Å tape 0-1 mot Villa er ikke hva jeg kalle god form. Å vinne 6 kamper på rad derimot.

Se kampen litt i perspektiv også. Mye tull fra en viss tulling som gjorde det vanskelig. Selv om vi slår et begredelig Arsenal 6-0 så er det vel ikke akkurat mega imponerende å slippe inn 3 mot Cardiff heller.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Slapp inn 3 mot Swansea, Hull og Fulham også, men så lenge vi netter flere mål så er det lite å si på det egentlig.

Sier ikke at Liverpool er toppfavoitter over City\Chelsea for det er de ikke. Men fy faen så jevnt det kan bli!

Skrevet

På samme måte som Arsenal vant Premier League?

Litt lettere å spå resultater med Liverpool. Arsenal sin kvalitet er opp og ned som en berg og dalbane, og man vet aldri hva som kommer til å skje.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ved tanke på Mr. BS track record så hadde jeg følt meg tryggere om han håpte på City. :p

Men synes det er trivelig at flere håper på Liverpool-gull. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvorfor skulle Ole Gunnar bry seg? Han har virkelig mer enn nok på tallerken fra før.
Helt fair at han har full fokus på nedrykks-dramaet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...