Dagner Skrevet lørdag kl 16:08 Skrevet lørdag kl 16:08 Håper det, jeg har en kupong med Wolves-handicap og hyggelig odds.
VifteKopp Skrevet lørdag kl 16:14 Skrevet lørdag kl 16:14 Ikke overraskende. Wolves har spilt gode kamper mot Arsenal, Liverpool og United, og det var på tide med en velfortjent seier. 1
Dagner Skrevet lørdag kl 16:59 Skrevet lørdag kl 16:59 Jepp, og derfor var det enkelt å rettferdiggjør Wolves på kupongen i dag.
Jotun Skrevet lørdag kl 17:06 Skrevet lørdag kl 17:06 Var wolves virkelig gode mot Liverpool og Arsenal? Den Arsenal kampen eg såg var flaut at ikke Arsenal vant. Wolves var utrolig dårlige.
Dagner Skrevet lørdag kl 17:08 Skrevet lørdag kl 17:08 (endret) Jotun skrev (1 minutt siden): Var wolves virkelig gode mot Liverpool og Arsenal? Den Arsenal kampen eg såg var flaut at ikke Arsenal vant. Wolves var utrolig dårlige. Vet ikke hvilken kamp du såg, men i den jeg såg så vant Arsenal 2-1 til tross for at Wolves scora 3 mål og Arsenal ingen. Sett bort fra 2 selvmål så gjorde de det vanskelig for Arsenal. Endret lørdag kl 17:09 av Dagner
Jotun Skrevet lørdag kl 17:15 Skrevet lørdag kl 17:15 Ja det var jo en svært enkel måte p konkludere med hvem som spilte bra.... Wolves scora to selvmål så da dominerte de kampen 🥳
VifteKopp Skrevet lørdag kl 17:21 Skrevet lørdag kl 17:21 (endret) Dagner skrev (22 minutter siden): Jepp, og derfor var det enkelt å rettferdiggjør Wolves på kupongen i dag. Da har du mer is i magen enn meg, jeg feiget ut. Dette Wolves-laget fortjener ikke å bli PL-historiens dårligste. Mange jevne kamper mot gode lag, og nå får de endelig betalt. Endret lørdag kl 17:21 av VifteKopp
Dagner Skrevet lørdag kl 17:25 Skrevet lørdag kl 17:25 Jotun skrev (7 minutter siden): Ja det var jo en svært enkel måte p konkludere med hvem som spilte bra.... Wolves scora to selvmål så da dominerte de kampen 🥳 Om du ikke husker hvem som vant så husker du kanskje ikke helt hvordan kampen foregikk heller. Jeg var ikke imponert av det jeg såg fra Arsenal, og jeg ser så og si alt Arsenal spiller.
Dagner Skrevet lørdag kl 17:25 Skrevet lørdag kl 17:25 VifteKopp skrev (3 minutter siden): Da har du mer is i magen enn meg, jeg feiget ut. Dette Wolves-laget fortjener ikke å bli PL-historiens dårligste. Mange jevne kamper mot gode lag, og nå får de endelig betalt. Hadde det ikke vært et West Ham i en dårlig periode de møtte så hadde jeg nok holdt meg langt unna.
Jotun Skrevet lørdag kl 18:45 Skrevet lørdag kl 18:45 (endret) Dagner skrev (1 time siden): Om du ikke husker hvem som vant så husker du kanskje ikke helt hvordan kampen foregikk heller. Jeg var ikke imponert av det jeg såg fra Arsenal, og jeg ser så og si alt Arsenal spiller. Helt sant. Husker det, men våknet etter 6 nattskift og svarte litt i ørska. Beklager. Kampen føltes ikke som en seier for han arsenal supporteren vi såg ilag med. For denne skulle de vunnet veldig lett så dårlig som wolves fremstod. Samme med første kampen mot united. Utrolig rævva lag. Men kanskje det snur og de topper tabellen om kort tid. Endret lørdag kl 18:46 av Jotun 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå