Gå til innhold

Hjelp til oppsett av PC på komplett.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sjekk her. http://www.kundedata.no/index.php?do=page&page_id=60

•PC bygging 390,- Kr ink mva pr time.

Endelig en til som satser på service slik som dustin gjør.

Disse bygger maskinen etter kundenes ønsker eller anbefaler til dem med full garanti på hele pc'en og det rimelig. Tar ikke mer en 1 times betalt for å bygge pc, sjekket.

Det tar heller ikke lengere tid, siden du ikke skal installere os? men os tar jo ikke lang tid uansett.

tror det er det billigste jeg har funnet.

men service er viktig for meg i allefall. Håper jeg får bygd meg en pc når skattepengene kommer inne.. Det trengs sårt å få ny maskin... så det faktisk går ann å jobbe på den med flere ting samtidig..

Lenke til kommentar

sjekk her. http://www.kundedata.no/index.php?do=page&page_id=60

PC bygging 390,- Kr ink mva pr time.

Endelig en til som satser på service slik som dustin gjør.

Disse bygger maskinen etter kundenes ønsker eller anbefaler til dem med full garanti på hele pc'en og det rimelig. Tar ikke mer en 1 times betalt for å bygge pc, sjekket.

Det tar heller ikke lengere tid, siden du ikke skal installere os? men os tar jo ikke lang tid uansett.

tror det er det billigste jeg har funnet.

men service er viktig for meg i allefall. Håper jeg får bygd meg en pc når skattepengene kommer inne.. Det trengs sårt å få ny maskin... så det faktisk går ann å jobbe på den med flere ting samtidig..

 

Noen som gidder å hjelpe meg med ett oppsett til ca 6000,- inkludert bygging hos kundedata.no?

 

Som nevnt tidligere skal PC'en kun brukes til internetsurfing og bilde og HD-video redigering. Jeg har skjerm, tastatur og mus.

 

Eventuelt også oppsett til PC hos netshop.no

Endret av Kjolnerdomen
Lenke til kommentar

Hør med kundedata og Netshop om anbefaling av pc til den prisen da, så får du sikkert hjelp.

Evnt så hører du med forumet om noe av det er bra.

 

Har fått ett tilbud fra kundedata, men den var bare med dual core og 4gb minne (har dessverre klart å slette mailen med tilbudet...). Har tidligere fått høre at jeg bør ha quad core og 6gb minne for HD-video redigering...

Endret av Kjolnerdomen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...