Gå til innhold

Tråden om folk og land som er best og fremst.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jødehatere har jeg ingenting til overs for. Jødehat, araberhat, det er rasisme og idioti. Ber om at moderator sletter Herthugens innlegg.

 

Forøvrig skal det snart sendes en jødisk flotilla med jødiske aktivister etc. fra flere land, blant annet USA og flere europeiske land. Dette handler om okkupasjon, blokade, undertrykkelse og hvordan dette rammer sivile. Det handler ikke om jøder.

Lenke til kommentar

Opprette en tråd "forkledd" som et diskusjonsfora om hvilket land som er "best og fremst" i verden, men som bare fronter Israelsk propaganda. Grenser mot latterlig spør du meg. Hva er det trådstarter prøver å oppnå med den lista full av mildt sagt tvilsomme påstander? Tviler på at noen lar seg overbevise om at Israel er best og fremst i verden på noe som helst annet enn krigsforbrytelser og fosforbombing av sivilbefolkningen på Gaza.

Lenke til kommentar

Det regner jeg med du innerst inne vet svaret på selv

 

Forskjellige individ har forskjellige meninger og svar, derfor har vi diskusjon.no. Ta daa!

 

Og siden du mener dem er best i verden på å svindle og lyge og andre negative ting. Så lurte jeg på om du dermed mener dem er ganske onde når alt kommer til alt...

 

....men siden du vil at jeg skal svare for deg, så sier jeg at det du sier bare er vrøvl. Og at dem ikke er mer onde enn andre folk i verden.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Opprette en tråd "forkledd" som et diskusjonsfora om hvilket land som er "best og fremst" i verden, men som bare fronter Israelsk propaganda. Grenser mot latterlig spør du meg.

 

Det er ikke noe som er latterlig med det, og tråden er ikke forkledd.

 

Det som forøvrig er latterlig, er at dere bare bruker all energien på å krittisere mine Israel innlegg - istedet for å selv poste noe konstruktivt og positivt, om f.eks hva Finland er best på i verden...

 

...mumi troll kanskje?

Lenke til kommentar

Ja det kalles rasisme.

Prøv forøvrig å ikke synke til det nivået at du skal rakke ned på andre på grunn av enkle skrivefeil. Det blir så dumt.

Enkle skrivefeil...oh well, skal du først forsøke å sette meg på plass bør du iallefall gjøre det med stil.

 

Prøv å holde deg til sak du

Lenke til kommentar

Israel har vel neppe vært best på alle punktene dine ola. Kanskje de utga mest oversatte bøker i en måned i 2006, mens de fikk flest universitets utdannelser pr.inbygger i 2004.

 

Og om Israel er så bra, hvorfor bor du ikke der? Vi fleste gir faen i Israel, og lar de jævla jødene få leke, og syte, over holocaust i fred. Men jeg kjønner det egentlig, når et folk har blitt undertrykt, og fortsatt blir undertrykt, så trenger de noe til og få opp selvtilliten til nasjonen igjen, og der kommer ola de icebox fint inn!

 

Lykke til med snik isrealiseringen av Norg!

Lenke til kommentar

Israel har vel neppe vært best på alle punktene dine ola. Kanskje de utga mest oversatte bøker i en måned i 2006, mens de fikk flest universitets utdannelser pr.inbygger i 2004.

 

Og om Israel er så bra, hvorfor bor du ikke der? Vi fleste gir faen i Israel, og lar de jævla jødene få leke, og syte, over holocaust i fred. Men jeg kjønner det egentlig, når et folk har blitt undertrykt, og fortsatt blir undertrykt, så trenger de noe til og få opp selvtilliten til nasjonen igjen, og der kommer ola de icebox fint inn!

 

Lykke til med snik isrealiseringen av Norg!

 

Dette er ikke snik israelisering, dette er helt åpen israelisering smile.gif

 

Flytte til Israel? Ja god ide, tror jeg tar å flytter ned senere i år, skal du være med på flyet eller what? Har hørt El Al har god flymat, nam nam gleder meg allerede.

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg har vært ganske nøytral mot Israel (likegyldig egentlig) før jeg begynte å lese denne tråden.

 

TS har med sin Israel mast..., eh, hyllest har nå gjort meg negativt innstilt mot Israel. Man bedømmer folk etter hva slags venner de har. Det samme gjelder nasjoner...

 

Dette er jo på grensen til patetisk, elle hva?

 

Altså du har vert helt likegyldig mot Israel. Men så detter du innom en tråd på diskusjon.no, som en eller annen forumbruker har opprettet...

 

(...)

 

Ville jeg ikke vært like patetisk om jeg lot meg bli pro-israelsk av innledende innlegg i denne tråden som "en eller annen forumbruker har opprettet"? - dette er jo en naturlig logisk ekstensjon av tankegangen din :)

 

Med andre ord - hvis jeg blir pro-Israel av ditt innlegg så er jeg patetisk og hvis jeg blir negativt innstilt mot Israel pga ditt innlegg er jeg også patetisk. Så konklusjonen er (ifølge din tankegang) - leser jeg dine innlegg er jeg patetisk. Jeg må innrømme at du har et poeng...

Endret av PzMan
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg har vært ganske nøytral mot Israel (likegyldig egentlig) før jeg begynte å lese denne tråden.

 

TS har med sin Israel mast..., eh, hyllest har nå gjort meg negativt innstilt mot Israel. Man bedømmer folk etter hva slags venner de har. Det samme gjelder nasjoner...

 

Dette er jo på grensen til patetisk, elle hva?

 

Altså du har vert helt likegyldig mot Israel. Men så detter du innom en tråd på diskusjon.no, som en eller annen forumbruker har opprettet...

 

(...)

 

Ville jeg ikke vært like patetisk om jeg lot meg bli pro-israelsk av innledende innlegg i denne tråden som "en eller annen forumbruker har opprettet"? - dette er jo en naturlig logisk ekstensjon av tankegangen din smile.gif

 

Med andre ord - hvis jeg blir pro-Israel av ditt innlegg så er jeg patetisk og hvis jeg blir negativt innstilt mot Israel pga ditt innlegg er jeg også patetisk. Så konklusjonen er (ifølge din tankegang) - leser jeg dine innlegg er jeg patetisk. Jeg må innrømme at du har et poeng...

 

Hehe, artig.

 

Nei jeg forventer ikke at folk bare pga. 1 enkelt innlegg om ett land dem finner på diskusjon.no - går fra å være helt likegyldig ovenfor hele landet- til å plutselig bli helt pro eller negativ ovenfor landet, som i dette tilfellet var Israel. Det kan nemlig virke litt snålt og rart...

 

...isåfall skal det veldig lite til for å få folk til å bli pro eller anti ovenfor noe. Da det bare er å starte en tråd, for en eller annen forumbruker, og visst det var noen som ikke likte hva han skrev - uavhengig om det er riktig eller ei det han skrev - ja så plutselig fra klar himmel blir en truffet av lynet og blir negativt innstillt ovenfor landet...

 

...pga 1.innlegg, som du selv nevnte. HM! Du dømmer steike raskt ass!

 

Bra jeg ikke skrev ett lignende innlegg om f.eks Irland, da hadde du jo blitt helt negativ ovenfor Irland også. HUFF huff!

Lenke til kommentar

Det som fikk meg til å slutte å late som om Israel og Palestina var like parter i konflikten, var krigen 2008-2009, rett før Bush måtte gi slipp på makten i USA.

 

De drap over 1100 sivile som hadde null å gjøre med terrorister, og ga langt flere alvorlig nød og lidelse ved å kutte strøm, vann og matforsyninger. Samtidig som de destruerte hjemmene deres. Det har de fortsatt med siden, ved å blokkere humanitær hjelp og andre ressurser. Samtidig som de nekter for nøytral pressedekning, så det er tvilsomt at de ikke foregår mange overgrep i de okkuperte områdene som vi ikke vet om.

 

Fram til da prøvde jeg å se det fra Israels side, men det klarer jeg ikke lenger. Jeg klarer ikke se på staten Israel som noe som har noen interesse overhodet for sikkerheten, friheten eller i det hele tatt overlevelsen til Palestinerne. Deres eneste mål ser ut til å være å gjøre tilværelsen deres fullstendig uholdbar, slik at de omkommer der de er eller flykter ut av sitt eget land. De bare fortsetter å bygge ut og flytte inn flere og flere av sine egne på okkupert jord. De bedriver etnisk rensning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...