Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får min iPhone 4 den 20, men er litt bekymret for problemene med proximity-sensoren - har dette problemet blitt ordnet opp i eller roter den fortsatt?

Den skapte faktisk problemer for meg tre ganger i dag når jeg skulle ringe med bruk av stemmestyringen mens jeg holdt telefonen mot hodet.

Skrevet

Sjekk kvaliteten på kameraet da folkens:

Men alvorlig, ringte Apple og de var over snittet interessert i å snakke med meg. Har snakket med de 1,5 time på telefon tilsammen på grunn av denne lille lader-dritten.

Strømmen din er for varm.

Steve Jobs

Skrevet

Men alvorlig, ringte Apple og de var over snittet interessert i å snakke med meg. Har snakket med de 1,5 time på telefon tilsammen på grunn av denne lille lader-dritten.

Strømmen din er for varm.

Steve Jobs

Don't plug it in that way.

Sent from my iPhone

Skrevet

img0096f.jpg

Skummelt skummelt.. Er det usb kontakten heller er det den du plugger i veggen som er problemet her? Tru om uorginale er mer "sikker", Va en plass eg så på nett. der den hadde smelta kontakten som gikk i mobiln.. Kan jo ikke la den ligge på ladding om natta vist dette er ett stort problem.

Skrevet

Vel, det går jo bare langt mindre strøm inn i USB-kabelen enn det som er i den delen som går i veggen, og jeg tror ikke mengden strøm i USB-kabelen er tilstrekkelig til den typen brannskader.

Skrevet (endret)

Vel, det går jo bare langt mindre strøm inn i USB-kabelen enn det som er i den delen som går i veggen, og jeg tror ikke mengden strøm i USB-kabelen er tilstrekkelig til den typen brannskader.

Så va mener du er årsaken her? så du mener det er den deln i veggen som e årsaken?

Sikkrere å ladde den via pc allså?

Endret av Gmes
Skrevet

Årsaken er åpenbart teknisk feil. Dårlig isolasjon, produksjonssvikt, såkalt "mekanisk skade" (noen har behandlet den dårlig) eller noe lignende.

Sikrere å lade fra PC siden den gir ut mindre strøm, ja. Men som regel tregere.

Jeg tror ærlig talt ikke det er noen vits å ikke bruke strømadapteren.

Skrevet

er jo vanlig usb, Har jo en HTC adapter. tru om man kan bruke den? den vet jeg funker.. ikke tatt fyr i iværtfall.. hehe :p

Skrevet

Ro deg ned. Det er ikke slik at alle iPhone vegg-ladere vil bli varme og ta fyr. Bruk den som ble levert med iPhonen du :)

Skrevet
Spennende med HDR bilder i iOs 4.2

Ja, men det kommer i 4.1 når det gjelder iPhone 4, dvs at vi får det i neste uke. :)

iPad får støtte for det i 4.2, som kommer i november.

Skrevet

Ro deg ned. Det er ikke slik at alle iPhone vegg-ladere vil bli varme og ta fyr. Bruk den som ble levert med iPhonen du :)

er helt rolig jeg... Klart er dette en stor svakhet på disse. ville jeg vært påpasselig

Skrevet

I slike saker er Apple veldig interessert i å komme frem til en løsning, som for deg skal være mer gunstig enn å ta kontakt med pressen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...