Gå til innhold

Forslag til nye spill! Liker shoot'em up spille, dype rollespill, strategispill


Anbefalte innlegg

å lansere et FPS spill på pc med multiplayer uten dedicated servers sier seg selv at er idiotiskt.

 

BC2 har sine mangler det også i forhold til BF2, men folk må vite at BC2 er oppfølger av BC1, så Dice har ikke ødelagt BC2 i forhold til hvordan IW ødela MW2 i forhold til MW1 som var kongebra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å lansere et FPS spill på pc med multiplayer uten dedicated servers sier seg selv at er idiotiskt.

 

BC2 har sine mangler det også i forhold til BF2, men folk må vite at BC2 er oppfølger av BC1, så Dice har ikke ødelagt BC2 i forhold til hvordan IW ødela MW2 i forhold til MW1 som var kongebra.

 

joa, jeg ser den. Selv synes jeg og Call of Duty 4 var et bedre spill enn MW2, å jeg irriterte meg stadig vekk over matchmaking systemet. Bare det å ikke kunne bestemme selv hvilket kart du vil spille på er jo idiotisk, på COD4 foreksempel spiller jeg på 24/7 Broadcast S&D :dribble:

 

Men når man først er kommet inn i spillet så er det ganske morsomt, dog jeg har nå sluttet og spille spillet pga de andre som har begynt og spille det. Men jeg har og sluttet med BC2. Er bare uenig i at MW2 er et dårlig spill som alle skal ha det til, singleplayern var også ganske god. Spec Ops funksjonen håper jeg de fortsetter med, har hatt mye moro med den :yes:

Lenke til kommentar

Spec opsa er altfor korte og litt for liniære. Singleplayern er altfor kort, kortere enn BC2 sin om jeg husker rett. (kan ha feil såklart) Det at vi ikke får velge maps, ikkeno lean som var i MW1, no prone, Hitboxa er for store (samme problem som MW1), mapsa er helt mongo i forhold til MW1.... har masse mer men orker ikke liste det opp. 99% av feila i MW2 var ikke i MW1. why fix somethin which aint broken?

 

Problem folk ser i BC2 er jo No prone, no strafesprinting og småting, men det er fordi det er oppfølger av BC1. BF3 er vel her snart innen ett år eller to og da får vi den virkelige morroa. mest sannsynligvis det beste fra BF2 blandet med det beste av BC2.

Lenke til kommentar

Kan anbefale mass effect 2, snart ferdig med spillet nå, og er litt synd, for liker det spillet.

 

Har sittet med det hver kveld den siste tiden. :)

 

Spilte "Splinter Cell: Conviction" for en stund siden, men likte ikke spillet, det irriterte meg at jeg ikke kunne gå fritt omkring, måtte gå der spillutvikleren hadde bestemt jeg skulle gå. :thumbdown:

Endret av arjato
Lenke til kommentar

Problem folk ser i BC2 er jo No prone, no strafesprinting og småting, men det er fordi det er oppfølger av BC1. BF3 er vel her snart innen ett år eller to og da får vi den virkelige morroa. mest sannsynligvis det beste fra BF2 blandet med det beste av BC2.

No prone er elsk da. Med tanke på snipere og campere... :thumbup: De trengte ikke og gjøre det sånn at du må holde inne knappen for og crouche, men men. At de har fjerna strafesprinting er litt dritt ja.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

 

Takker for gode forslag, har helt glemt aa svare da jeg sitter i Hellas. Dog helt fjern er jeg ikke, da siste forandringen paa innkjoepslista ble gjort herfra i dag, hardware altsaa.

 

Mange geniale forslag saa langt, liker ogsaa at dere tar eldre spill med, spesielt da tenker jeg paa morrowind. Et bedre spill skal du lete lenge etter!

 

Keep'em coming sier jeg bare! Feriepengene har just entret kontoen, saa kaching skal det ikke staa paa!

 

Taalmodighet fra min bedre halvdel derimot, men men!

Lenke til kommentar

Et glimrende spill som ofte blir oversett er Dark Messiah. Er et FPS rollespill, hvor du kan investere skills i nærkamp, bue, magi og "rogue". Veldig mørk atmosfære spedd på med litt svart humor. Kjøp spillet for under hundrelappen på steam eller sjekk ut demoen.

 

Edit:

Spillet er fra 2006 og bruker Source-motoren fra Valve (Halflife 2).

Endret av Patton
Lenke til kommentar

Et glimrende spill som ofte blir oversett er Dark Messiah. Er et FPS rollespill, hvor du kan investere skills i nærkamp, bue, magi og "rogue". Veldig mørk atmosfære spedd på med litt svart humor. Kjøp spillet for under hundrelappen på steam eller sjekk ut demoen.

 

Edit:

Spillet er fra 2006 og bruker Source-motoren fra Valve (Halflife 2).

 

Ah, det er ganske bra. Men ikke for folk som misliker huler og trange steder.

 

Btw, er Xbox 360 versionen også med mørke huler og sånt? (kan ikke fordra det)

Lenke til kommentar

Et glimrende spill som ofte blir oversett er Dark Messiah. Er et FPS rollespill, hvor du kan investere skills i nærkamp, bue, magi og "rogue". Veldig mørk atmosfære spedd på med litt svart humor. Kjøp spillet for under hundrelappen på steam eller sjekk ut demoen.

 

Edit:

Spillet er fra 2006 og bruker Source-motoren fra Valve (Halflife 2).

Dark messiah ja, hvordan kunne man glemme et slikt genialt spill.

 

Anbefaler Dark messiah på det sterkeste, beste combat systemet er det også der. Veldig bra historie også.

 

Men ikke no spill får folk som ikke liker trange, mørke skumle steder. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...