Gå til innhold

Forslag til nye spill! Liker shoot'em up spille, dype rollespill, strategispill


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har investert i ny pc, etter omlag 4-5 år i World of Warcraft-land. Nå er det slutt, og føler jeg har en del å ta igjen. Er spesielt glad i gode shoot'em up spille, dype rollespill, strategispill àla Total War serien og Command and Conquer.

 

Noen som har noen forslag?

 

Så langt er står Risen, Crysis Warhead, Red Alert 3, Modern Warfare 2, Bad Company 2 og

Gothic 3 høyt på listen.

 

Noen som kan supplere listen? Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Crysis er kun bra pga. grafikken. Ikke noe veldig imponerenes spill utenom det.

MW2 er bare en stor skuff på PC, ville heller invistert i 10 eksemplarer av CoD4.

 

Når det er sagt, så har du jo Company of Heroes. RTS som er noe -alla- Total War. Tror første spillet (blitt utgikk 2 expansion packs, men de er ikke nødvendige for og spille online. Alt de gir deg online er to nye hærer (Britter og Panzer Elite)) koster 10€ eller noe på Steam. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Crysis er kun bra pga. grafikken. Ikke noe veldig imponerenes spill utenom det.

MW2 er bare en stor skuff på PC, ville heller invistert i 10 eksemplarer av CoD4.

 

Når det er sagt, så har du jo Company of Heroes. RTS som er noe -alla- Total War. Tror første spillet (blitt utgikk 2 expansion packs, men de er ikke nødvendige for og spille online. Alt de gir deg online er to nye hærer (Britter og Panzer Elite)) koster 10€ eller noe på Steam. :thumbup:

 

Trodde aldri jeg skulle få lese noe sånt jeg.. takk.

 

styr unna gothic 3.

vær så snill.

 

det ser kanskje pent og morro ut, men er helt forjævelig.

 

Er jo gøy helt til du får i oppgave å drepe 20 supergode folk som nekter å dø..

Lenke til kommentar

Vil MÅ anbefale Fallout 3

 

Dette er må være ett av spillene som har gitt meg mest noengang, stemningen slukte meg og jeg var hypnotisert kveld etter kveld. Spilte i sommerferien, jobbet fra 07-15 hver dag.. spiste middag og spilte Fallout :whistle: Stemningen var.. fantastisk. Har du ikke spilt det enda så anbefaler jeg virkelig at du prøver det :)

 

Ps: kjøp "Game of the year" utgaven, der får du med alle fem expansionpakkene :blush:

 

2404

1UP

IGN

-----

Metacritic

Lenke til kommentar

Så langt er står Risen, Crysis Warhead, Red Alert 3, Modern Warfare 2, Bad Company 2 og

Gothic 3 høyt på listen.

 

Crysis kan du spare deg på

MW2 kan du spare deg får

 

Risen er helt ok.

Bad Company 2 anbefaler jeg!

Gothic 3 anbefaler jeg!

 

Ellers vil jeg anbefale Oblivion og morrowind.

Lenke til kommentar

Jeg kan være litt motpart her og der, alle sier du kan spare deg for Modern Warfare 2 men Bad Company 2 må du spille. Tja.. er vell ikke enig. Jeg elsker det faktum at du kan ødelegge ting og bruke vehicles i BC2, men selve infantry delen fant jeg bedre på mindre kart i Modern Warfare 2. Jeg ble rett og slett lei BC2 veldig veldig fort, da kan jeg heller spille mer Battlefield 2, som jeg forsåvidt har spilt 550 timer og elsker. Ble rett og slett skuffet over BC2. Modern Warfare 2 var egentlig bare Call of Duty 4 med noen nye kart, flere irriterende personer, dårlig serversystem (ikke dedikert) og masse glitcher.

 

Men, når man først var kommet inn i spillet var det ikke så ille, det er mange som klager over serversystemet og det skjønner jeg godt. Men var ikke så fornøyd me ikke å få spille BC2 på over en uke etter at jeg kjøpte det pga. server overload :thumbdown:

 

jeg likte Crysis helt til romvesene kom, synes det var et spennende konsept. Romvesene drepte spillet (å meg :tease:)

Lenke til kommentar

Jeg kan være litt motpart her og der, alle sier du kan spare deg for Modern Warfare 2 men Bad Company 2 må du spille. Tja.. er vell ikke enig. Jeg elsker det faktum at du kan ødelegge ting og bruke vehicles i BC2, men selve infantry delen fant jeg bedre på mindre kart i Modern Warfare 2. Jeg ble rett og slett lei BC2 veldig veldig fort, da kan jeg heller spille mer Battlefield 2, som jeg forsåvidt har spilt 550 timer og elsker. Ble rett og slett skuffet over BC2. Modern Warfare 2 var egentlig bare Call of Duty 4 med noen nye kart, flere irriterende personer, dårlig serversystem (ikke dedikert) og masse glitcher.

 

Men, når man først var kommet inn i spillet var det ikke så ille, det er mange som klager over serversystemet og det skjønner jeg godt. Men var ikke så fornøyd me ikke å få spille BC2 på over en uke etter at jeg kjøpte det pga. server overload :thumbdown:

 

jeg likte Crysis helt til romvesene kom, synes det var et spennende konsept. Romvesene drepte spillet (å meg :tease:)

 

Ja, bortsett fra alt det negative er jo MW2 et greit spill..

 

Bad Company 2 er 10x bedre. Du kan spille med venner og alene, og det er eldre personer som spiller, og ikke bare 10åringer. Server overload har jeg aldri merket.

Lenke til kommentar

"BC2 et bedre enn MW2 pga førstenevnte er kvalitet og siste er søppel :roll:

 

Jeg sier bare at MW2 er ikke tidenes verste FPS, jeg spiller det ikke selv lenger pga folkene som spiller det, men jeg synes ikke BC2 er noe bedre.. Jeg digger Battlefield spillene, har de alle, men dessverre synes jeg BC2 var kjedelig å spille å ble fort lei. Å ja, jeg har spilt det mer enn bare 1 time for å sjekke det ut, og ja jeg spiller både med venner og alene. Hva som gjør et spill til et bra spill er veldig mye subjektivt, såh.. ja. Jeg synes jeg fikk mer igjen for kjøpet at MW2 enn BC2.. der MW2 ble kjøpt flere uker etter realease med høye forventninger etter forgjengeren, mens BC2 ble kjøpt på realease bling-bling edition og hadde også høye forhåpninger..

 

Med server overload mener jeg at jeg ikke fikk spilt multiplayer før etter ett par dager etter realease.. hadde store problemer med å connecte to EA online eller hva det er for noe, de sa senere at de ikke hadde forventet såpass store serverbelastninger. :whistle:

 

Dette er jo bare hva jeg mener selvfølgelig, er bare lei av alle som sier MW2 er crap og BC2 er tidenes beste skytespill uten å argumentere i det hele tatt. Battlefield 2 er for meg tidenes beste skytespill :w00t:

 

edit: haha, sjekket metacritic. BC2 har 87 i score, mens MW2 har 86. Men det som er morsomt er at user score er BC2 8.9 og MW2 3.5 :D

Endret av Masterfifty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...