Gå til innhold

FIFA 11: Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt utenfor Bergen

Bergen er betraktelig nærmere Kr. Sand enn Skedsmo, ja..

Bestilte fra gamezone, bor i oslo. Ikke kommet! sad.gif

Da kan umulig jeg ha det i postkassa når jeg kommer hjem. Antar at posten til meg går via Oslo... mad.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg 2stk Fifa11. Fikk fra cdon i dag,bor i Nord Norge. Ble et luksusproblem dette. Får sende i retur da. Men imponert av at det kom 4 dag,greit å helgardere seg.

Skrevet

Bor også i Nord-Norge. Mitt ble sendt i dag fra absoluttspill, og da har jeg det trolig i morgen, med mindre posten fucker det til. Har jo også postboks på det lokale postkontoret, så det kan jo være en positiv faktor.

Skrevet

Posten kan forbanna ikke gjøre jobben sin godt nok. Det burde ikke ta mer enn en lusen dag og frakte FIFA 11 til meg i Oslo. Nei, dagen er ødelagt for min del.

Skrevet

Posten kan forbanna ikke gjøre jobben sin godt nok. Det burde ikke ta mer enn en lusen dag og frakte FIFA 11 til meg i Oslo. Nei, dagen er ødelagt for min del.

Det skal jo ikke komme før i morra :p

Skrevet (endret)

Fikk også spillet i dag fra CDON

Ble sendt fra de på Mandag og fikk det i dag (bor i nordland)

Endret av MKej
Skrevet

Det er da ikke Postens oppgave å passe på utgivelsesdatoer. De har en enkel oppgave. FÅ POSTEN FRA SENDER TIL MOTTAKER. VI BOR I NORGE! JEG BOR IKKE I UTKANTEN AV FINNMARK, MEN OSLO. DET SKAL DA IKKE TA MER ENN EN DAG!

• Liker 3
Skrevet

Det er da ikke Postens oppgave å passe på utgivelsesdatoer. De har en enkel oppgave. FÅ POSTEN FRA SENDER TIL MOTTAKER. VI BOR I NORGE! JEG BOR IKKE I UTKANTEN AV FINNMARK, MEN OSLO. DET SKAL DA IKKE TA MER ENN EN DAG!

Er vel kamp idag da, for dere Manchester United supportere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...