Gå til innhold

Hva slags person ser du for deg når du hører navnet?


Anbefalte innlegg

Tenkte å ta en liten lek. Fikk idèen da jeg så "Hvorfor heter homser alltid Kjartan"-tråden.

Der skrev folk at de heller så på "Kjartan" som et rølpenavn.

 

Så da er det slik at jeg skriver et navn først, og så skal neste person hva slags "stereotype" de ser for seg når de hører navnet.

 

Begynner med... Arne

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eldre mann, grått hår, litt klumsete, litt mage, skjorte av eldre årgang, beige bukser, brune sko, har kontorjobb som ikke er særlig godt betalt. Har ei kone som er litt sur, har en hund ingen liker.

 

Har ingen grunn til å se for meg denne personen, men det er slike trekk jeg tenkte meg da jeg tenkte på "Arne".

 

MEN FOR GUDS SKYLD: Ikke skriv "hvordan person" i emnetittelen. Det er grammatisk feil, og det er kun fjortisser fra oslo med talefeil som er tilgitt for å prate/skrive slik...

 

Uansett; neste navn er Guri :)

Endret av FlinkeFreddy
Lenke til kommentar

Frode er noens onkel, og blir sett på som litt sær av de som kjenner han.

Han bor alene og har en bil som er 1985-modell.

Han har lite hår på hodet, er i 40-årene.

Frode er den ene i søskenflokken som ikke ble gift.

 

Han har ikke noe særlig utdanning, men har grei jobb fordi han har jobbet der såppas lenge.

Type maler, rørlegger eller noe i den duren.

 

Neste navn er Vidar.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Typisk problembarn.

15 år. Er snill når han er alene med folk, men sammen med flere blir han helt gal.

Familien er semi-religiøse, og han har brødre med religiøse navn også.

Greia er at de aldri drar til kirka eller noe sånt, bare later som de tror på noe som helst.

 

 

Er ikke fordi du heter Mathias eller noe sånt, men jeg kjente en som het Mathias og det er nok derfor jeg har det inntrykket. Men skal vi si at det ikke er lov å spørre om sitt eget navn? :p

 

 

Neste navn: Åsne

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Typisk problembarn.

15 år. Er snill når han er alene med folk, men sammen med flere blir han helt gal.

Familien er semi-religiøse, og han har brødre med religiøse navn også.

Greia er at de aldri drar til kirka eller noe sånt, bare later som de tror på noe som helst.

 

 

Er ikke fordi du heter Mathias eller noe sånt, men jeg kjente en som het Mathias og det er nok derfor jeg har det inntrykket. Men skal vi si at det ikke er lov å spørre om sitt eget navn? :p

 

 

Neste navn: Åsne

Neida, morsomt å høre hva andre assosierer med navnet sitt. :p

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...