Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Muntlig Eksamen 2010, Hva kom DU opp i?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tysk..-.-

Kan ikke språket i det hele tatt og eier ikke et fnugg av motivasjon for å jobbe, skal opp på fredag. Har angret på at jeg valgte tysk som tilvalgsfag i 3 år. Kan presentere meg selv og sånt, men ikke noe særlig mer. Skal bli gøy på fredag^^

Endret av henrikus
Lenke til kommentar

Ah, vi er 140 elever på trinnet og jeg var en av de 10 "lucky ones" som kom opp i matematikk. Typisk? -JA. Oppgaven er "kjøp og bruk av bil." synes ikke oppgaven er noe dårlig i det hele tatt, men det er matte, og det er excel. Og selvfølgelig er matte et av mine svakeste fag.. :-p

Lenke til kommentar

Kom opp i RLE, Den katolske, ortodokse og den protestantiske kirke. Framføringen var i dag, fikk 6r! xD Nå har jeg to 6rere på kortet, og resten er 5r og en 3r Heimkunnskap -.-

Vel xD Sånn er livet ;P

 

Samme her! to seksere på kortet plus 3 i Mat og Helse PGA Horelærer.

Lenke til kommentar

Kom opp i RLE, Den katolske, ortodokse og den protestantiske kirke. Framføringen var i dag, fikk 6r! xD Nå har jeg to 6rere på kortet, og resten er 5r og en 3r Heimkunnskap -.-

Vel xD Sånn er livet ;P

 

Samme her! to seksere på kortet plus 3 i Mat og Helse PGA Horelærer.

 

 

Jeg hadde egentlig 4 i mat og helse, hadde gjennomsnitt på 4.5 av alle prøvene og fremføringene vi hadde, jeg var alltid positiv og hjalp andre + at jeg er flink med mat. så jeg klagde på karakteren min og fikk 5^^

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i Naturfag med tema Helse og livsstil. Heldigvis et lett tema, men er litt usikker på hva jeg skal ha med.

 

Har bestemt meg for å fokusere på ett tema, Immunforsvaret, og lage presentasjonen om det. Skal selvfølgelig pugge og lese alt det andre jeg skal kunne siden jeg sannsynligvis får spørsmål fra det. Valgte å ikke ta med alt, for det er alt fra karbohydrater til kosthold til immunforsvaret og infeksjoner - det blir mye å holde styr på, og vil tro det er vanskeligere å lage en god presentasjon når det er så mye å fokusere på.

 

Hvordan jobber dere? :) Tar dere med alt, eller bare et utvalg?

Lenke til kommentar

Jeg kom opp i Naturfag med tema Helse og livsstil. Heldigvis et lett tema, men er litt usikker på hva jeg skal ha med.

 

Har bestemt meg for å fokusere på ett tema, Immunforsvaret, og lage presentasjonen om det. Skal selvfølgelig pugge og lese alt det andre jeg skal kunne siden jeg sannsynligvis får spørsmål fra det. Valgte å ikke ta med alt, for det er alt fra karbohydrater til kosthold til immunforsvaret og infeksjoner - det blir mye å holde styr på, og vil tro det er vanskeligere å lage en god presentasjon når det er så mye å fokusere på.

 

Hvordan jobber dere? :) Tar dere med alt, eller bare et utvalg?

 

Jeg tror de fleste bare velger ut deler. Men ett lite tips i tilfelle du ikke vet det; IKKE ta med ett eller flere ark hvor det står sammenhengende tekst, for om sensor velger å se på arket/arkene og du har skrevet en sammenhengende tekst hele veien, får du ganske sikkert trekk for det :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...