Gå til innhold

bk: for mye kutting?


Anbefalte innlegg

Hei..

prøver å legge opp en liten serie med denne jenta..

mangler bra bakgrunn.. og har lyst på anonym bakgrunn.. så

blir litt mye kutting.. ser da bra ut eller? .. det ene bildet

er faktisk og et resultat av misslykka innstilling av iso før batteriet

gikk tomt..

post-176807-1275435940,6052_thumb.jpg

post-176807-1275436016,3632_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nedskaler bildene før du legger de ut på nett, så blir det mye lettere for oss.

 

Jeg skulle også likt å sett at vannet ikke var kuttet på det første bildet. jeg trur det hadde hjulpet det opp litt.

 

Men i motsettning til Tommelom så likte jeg Highkey bildet ditt best. Jeg liker hvor rent det er, og hvordan stemming det gir. Det jeg ikke helt skjønner er budskapet i bildet, da jeg ikke greier å plassere kniven, måten hun holder den på, og den andre intense armen.

Så hvis det var noe direkte budskap i hva bilde skulle gi seeren så er det litt uklart for min egen del. Men den tekniske utførelsen liker jeg. Det at du har utbrente partier og veldig mye hvitt gjør meg ingenting. Men det kommer nok sikkert noen til å mot argumentere senere.

 

Uansett, stå på :)

Lenke til kommentar

Om du har en sikkelig nettleser så blir bildene nedskalert automatisk om de er større en skjermoppløsningen din.

Man skal allikevel laste ned ørtogbørti megabyte, flere sitter på netbook og mobile enheter som går tregt, de skaleres ikke så veldig bra automatisk, og mange andre grunner. Nedskalere bilder - det står klart og tydelig i retningslinjene.

 

Liker forresten linjene i første bildet og stemningen i andre. Det vasr da en underlig måte å holde - en kniv på?

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Nedskaler bildene før du legger de ut på nett, så blir det mye lettere for oss.

Om du har en sikkelig nettleser så blir bildene nedskalert automatisk om de er større en skjermoppløsningen din.

-

 

Gode bilder :new_woot:

 

og nedskaleringsalgoritmen er ikke perfekt, så bildene virker mindre skarpe enn om de hadde blitt nedskalert og skarpet opp før opplasting :)

Lenke til kommentar

Hår bildet var OK, ville ha hatt med mere over og på venstre side for en litt mere spennende komposisjon.

 

Det andre bildet tillater jeg meg å si at er ganske elendig ifht teknisk utførelse. Det er jo bare overeksponert helt ille mye.

 

Usikker på hva som skjer med poseringen også? Har hun en kniv i ene hånda, og en knyttet neve mot kamera ?

Lenke til kommentar

Hår bildet var OK, ville ha hatt med mere over og på venstre side for en litt mere spennende komposisjon.

 

Det andre bildet tillater jeg meg å si at er ganske elendig ifht teknisk utførelse. Det er jo bare overeksponert helt ille mye.

 

Usikker på hva som skjer med poseringen også? Har hun en kniv i ene hånda, og en knyttet neve mot kamera ?

 

 

Hey all..

 

Joa hun holder kniven litt rart..

Historien bak det bildet der er at hun skal til å slå en ballong full av vann med kniv i handa. Bildet er et resultat av en litt misslykka innstilling av kamera. Hadde nok batteri til å skyte engang og stilte iso waaaaaaaaaaaay for mye opp :) måtte bare mekke til noe i picassa for at det skulle se litt bra ut .. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...