Gå til innhold

Junifest 2010 - Evenseth - Fastoptikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mulig jeg tolker det litt banalt og enkelt, men; interrail? Ser ut som en globus i et tog, hehe.

Hehe, den får du minuspoeng for! :!:

 

En bolle i ovnen - forøkelse?

 

Det, derimot, er helt korrekt! Plusspoeng til arela og Ingardj :thumbup: Heder og ære er herved tildelt!

Lenke til kommentar

Takk for gratulasjoner, alle sammen

Jepp, gratulerer!

 

Og så tilbake til å ta pene makrobilder. Nå har du bare noen måneder igjen før all tid til fotografering og penger til utstyr forsvinner. Eller det er i hvert fall hva jeg har hørt fra andre.

 

Dette er nr 2, så jeg kan herved avkrefte at alt av tid og penger forsvinner. Men det blir nok noen magre måneder i starten av 2011...

Lenke til kommentar

I dag har det kommet regnbyger ca hvert 5. minutt her i Bærum, men i kveld ble det en nydelig solnedgang. Dvs, etter at sola har forsvunnet og den lyser opp undersiden av skyene, da er det fint.

 

19. juni - Fire in the sky

post-141583-1276988942,3218_thumb.jpg

Nikon D80, Sigma 105mm f/2.8

 

Dette er tatt i omtrent samme retning som det jeg la ut 16. juni.

Lenke til kommentar

Endelig en dag uten regn og alt for mye vind. Dermed bar det ut i krattet bak huset på jakt etter seks- og åttebente. Det skulle altså vise seg vanskelig. Hadde håp om noe litt eksotisk, spesielt etter at vi så en merkelig liten lodden en tidligere i dag. Den gang ei - ble bare ei flue. Ble ikke så verst, egentlig :)

 

20. juni - Bare ei flue

post-141583-1277070030,804_thumb.jpg

Nikon D80, Sigma 105mm f/2.8, stativ

 

Har droppet støyfjerning i dag - ser ut til at det går greit, selv på ISO 400.

Lenke til kommentar

Nok et veldig bra makrobilde! Dette nærmer seg perfeksjon.

 

Håper det blir litt mindre vind i denne delen av landet snart også. Jeg vil også prøve stativ og lav ISO... :hm:

Takk for hyggelig kommentar :)

Dette var aller siste forsøk i en serie på kanskje 12-15 av denne flua, og det eneste som var verdt å ta vare på. Har funnet ut at det er forskjell på vindstille og vindstille, og det mistenker jeg at du har og ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...