Gå til innhold

Bedre blits for en drøy hundrelapp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en tilsvarende sak fra ebay (kina?) for et par år siden. (Redigert: Denne/denne) Tror jeg betalte ca 30 kroner for den inkludert frakt. Den festes i blits-skoen, foldes over blitsen og hektes under underdelen av blitshuset.

 

Kompakt, enkelt, billig, kjapt, hjelper litt.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Så du mener at noen har stjålet ideen din? Da stjal du min, for jeg lagde en egen diffuser/bouncer for et år siden! hehe:)

 

Sitat fra meg selv i tråden min :p

(jeg garanterer selvfølgelig på ingen måte at dette likevel ikke har blitt gjort før)

 

...men det ødelegger jo ikke poenget mitt av den grunn ;)

Lenke til kommentar

Morsom sak. Er jo fin å anbefale i "Skal ha ny blits men vet ikke hvilken"-trådene. Garantert ikke "overkill", og uten masse dilldall som trådstarterne ikke vet hva er og heller ikke kommer til å bruke.

 

Jeg har forsøkt slike anbefalinger noen ganger, og henvist til Petteri Sulonens DIY-artikkel fra noen år tilbake.

http://www.prime-junta.net/pont/How_to/hc_Bounce_Built-In_Flash/a_Bounce_the_Pop-up.html

Jeg har også henvist til slike eBay løsninger som er omtalt her for dem som ikke gidder å bruke noen minutter på å lage det selv.

 

Det har aldri falt i god jord, selv blandt dem med trangt budsjett og små krav, så jeg har sluttet med det.

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...