Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Anmelde en for HACKING!

revan20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Episk tråd da. Hvor morsomt er det ikke å se en person, med klare vrangforestillinger og seg selv, sine evner, og individer rundt seg. Samt en annen forum bruker, på trass av å se en idiot for klare sin storhet, fortsetter å bable i vei pga et kompleks om å måtte vise at de er bedre eller best.

Keep it going ^^ Muligens sleng inn noe drit om hvordan min kommentar var slem, feil, dum, idiotisk, what not, så veit vi at dere i hvertfall ikke har gitt dere enda...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Best av alt er det jo at tråden er startet i mai 2010.

Så benytter Lonelyman sjangsen til å vise frem noe han tror er smart.

Det eneste han klarer er å hijacke en eldgammel tråd som omhandler et helt annet emne....

Skrevet

Det du kommer med LonelyMan er ikke bra, fordi det er for mange feil og det er tungvindt. I tillegg påstår du at du er ekstremt mye smartere enn alle andre, noe du motbeviser med metodene du kommer med.

• Liker 3
Skrevet

Svaret på det er, ja han har blitt hacket. Jeg har laget en algoritme i programmet som leser en plass i operativsystemet hvor brukeren befinner seg, hvilken by. Og så endrer programkoden virtuelt koden slik at antivirusen oppdager det som et virus hvis byen han bor i er oslo. Så hvis han rapporterer tilbake til meg at antivirusen reagerer på det, så vet jeg at han bor i Oslo. Så man skal være forsiktig med sosiale hackere, de er smarte folk.

Dette er bare nåla i høystaken av triks.

Wow, du får lage ett program for vær by da ;) Og få offeret til å laste ned alle, gl on that one.

Tok meg 5 sekunder med tenking og finne bedre løsning, lag feilkoder som tilsvarer alle forskjellige steder. Da trenger du kun 1 program. Du må være på den smarte siden skjønner jeg ;)

• Liker 2
Skrevet

Best av alt er det jo at tråden er startet i mai 2010.

Så benytter Lonelyman sjangsen til å vise frem noe han tror er smart.

Det eneste han klarer er å hijacke en eldgammel tråd som omhandler et helt annet emne....

Jepp!

Total avsporing og gammel tråd. Stenger denne.

Mvh

Admin.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...