Gå til innhold

Hva bør jeg begynne med for å utvikle alle typer nettsider?


Anbefalte innlegg

Så små barn, har dere noen tips på hvordan utvikle en god nettside?

Da gjerne med sponsorinntekter. :dribble:

 

Herregud mann, hvis målet ditt er å få alt mulig rett i hendene så får du slå deg sammen med de andre taperene som sitter og tigger om en tier til kaffe.

 

Kommer du inn i resturanter og mener at de skal betale deg for å spise der, siden å spise maten er det vanskelige?

 

Eller forventer at lotto-kupongen du kjøper skal være vinnerkupongen, og så går og griner for det etterpå?

 

Nei, makan til uforskammethet. Vi kan hjelpe deg med det tekniske, men innholdet får du jaggu meg klare selv.

 

Og jonas, ser ut som APC har direkte tilgang til cache'n fra PHP og, ja. Til mitt forsvar holder jeg meg mest mulig vekke fra PHP :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Terrasque Jeg heter Sara, og er businesswoman. Jeg stiller meg tvilende til om du har vært edruelig når du skrev ditt innlegg.

For det første: Hysj. For det andre: Hysj. Og for det tredje, challabajs!

 

Humor til side. Jeg holder på å utvikle noe ala facebook. Men jeg sliter med noen koder og slikt. Noen som har forslag til nettsider som veileder meg?

 

Jeg sliter med å få ting til å være 3D, her har jeg prøvd med Java.

Også har jeg tenkt at siden skal være som en busk, det er jævlig mørkt innerst inni busken. Denne ideen fikk jeg fra Erlend Loe sin bok Naiv Super. Superduper skal siden min bli. Og jeg har jobbet hardt de siste 9 måneden med denne siden. Jeg har gjort det mulig å omforme kreatinfiler til hyperventilerte videoer. Dette er en side som vil være en gimmick, og som vil sette en ny standard.

Ikke noe ala Home invest til Petter Stordalen. Ikke Dragmeunderkitchen til Olav Thon.

 

Jeg har ansatt 4 stk, som skal ta seg av PHP, JAVA, DREGO, ILA og diverse software stuff.

 

Nå vil jeg se ann denne tråden. Jeg ser det har foregått en del diskusjon. Folk er uenige. Jeg forstår ikke helt det.

 

Jeg har fått all informasjon jeg trenger om backspaceinformasjon. Nå er det nøkkelen i skuffen jeg vil finne. Nøkkelen som åpner det umulige mulige. Som min onkel sa når jeg var liten. En nøkkel er aldri for stor for å passe hullet.

 

Jeg anser denne tråden som løst, og prøver å huke av den tasten der oppe til høyre. Tror kanskje det kan funke.

 

Så vil jeg bare si som jeg har sagt 1000 ganger før, men sier det tredje og siste gang: Lykke Til:)And God Bless.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...