Gå til innhold

Medal of Honor - Den store diskusjonstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal forhåndsbestille, men er blitt litt forvirret;

 

Hvilken versjon er det jeg får med Battlefield 3 beta!?

 

Eksempel: Det er to versjoner. Hvilken er "riktig"?

http://www.siba.no/Search/Search.aspx?sw=medal+of+honor&searchType=product#

 

Evt. link til en butikk som har det riktige spillet hadde vært flott :)

 

Du har sikkert fått svar nå, men jeg sendte en mail til siba for 2-3 uker siden og jeg har fått bekreftet det 2 ganger at det følger med bf3 key i tier 1 edition! :)

 

Hei.

Beklager sent svar. Denne er inkludert beta invitationen.

 

Ha en fin dag,

Mvh/SIBA.NO

Endret av TuRb0
Lenke til kommentar

Gleder og gruer meg til dette spillet. Jeg håper virkelig at det ikke kommer noen særlig flere baner med layout lik Shahikot Mountain. Denne banen er så innbydende til snipere og jeg blir som oftest rævpult hardt av motstanderne når jeg spiller USA :p

Samma gjelder andre veien. Er man Taliban så er det kjempelett å vinne.

De eneste gangene jeg har klart denne banen er når 50% av laget har presset seg innover, men, hvor ofte kommer du på lag med folk som vet hva de gjør?

Det er jo 1/10 servere jeg blir med på.

Endret av MarB
Lenke til kommentar

HATER spillet nå. Har spillt i 10 timer og irriterer meg mer og mer over feilspawning, null knivskade, hagleskudd uten skade, reddot som forsvinner, å bli skutt av banen med sniper, usynlige vegger på hauger, att man sklir nedover sometimes osvosv. Håper virkelig att det er fikset til jeg får spillet i postkassa på release.

Lenke til kommentar

Eller, har jo merket de litt overdrevne effektene når man dør, men i denne beta'en har det ikke blitt noe flyging over mappet i alle fall. Men noen backflips etc. har jeg tatt :cool:

 

Har flydd flere hundre mil over mappet er par ganger på objective spillene : b

Er enig med usynelige vegger overalt.. så irriterende. mye bedre ¨sette opp en fysisk sperre der enn å bare begrense spillerene på den dumme måten der..

 

Amantia: om jeg finner spillet morsomt, ikke bare etter en uke, og mestreer det så kan jeg muligens være med :b

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Skrujernet@ Haha, det har ikke hendt meg! :tease:

 

Möllers Tran@ Veldig enig! Enten en bratt bakke eller fjerne dem. VELDIG frustrerende da man spiller sniper og ikke kommer seg der man vil pga de veggene man ikke vet hvor er er i veien..

 

Jevrio@ Det har vel alle.. men om noen spawner forran deg (som i seg selv er en bug) så kan det skje att de ikke dør av en øks i tinningen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...