Gå til innhold

Norsk muntlig-HJELP-Tjen penger-Støtt JohnDoeMAKT :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Don't even ask!

Jeg leste som en helt, og kunne alt på rams helt til jeg kom inn.

Glemte 50% og ødela komposisjoen helt. Jeje...fuckit. Ferie nå. Ikke at den norsk karakteren er den jeg bryr meg mest om uansett. Hvorfor kunne jeg ikke ha kommet opp i IT heller? Hadde ikke trengt å åpnet en bok gjennom hele helga. Idag skal jeg se om jeg greier å organisere en liten "grillfest" saktingtang. Får prøve vannet igjen, og se om fjorden har blitt varmere. Hvordan gikk det med dere da? Noen andre som fikk "supernervøstanfallsomjegaldriharhattfør" ?

Og jeg ble jo kastet ut etter 20 min også (fordel?).

Lenke til kommentar
Noen andre som fikk "supernervøstanfallsomjegaldriharhattfør" ?

Vel, det er ikke akkurat første gangen, men jeg har som vane å svette mer vann enn jeg drikker fanta i løpet av en helg når jeg har noe muntlig saker (enten tentamen/ eksamen/ framføring eller noe annet som måtte falle leseren av posten inn).

Lenke til kommentar

JEG var så heldig å komme opp i Nyere Historie! (VK2, ØA) .. lol.. hakke lest en eneste historie-lekse i hele 3.klasse...

 

Men jeg leste da noen timer.. mest på norsk-boka.. Og hadde flaks med emner jeg sku ha om.. (kalde krigen på forberedelsen, moderniseringa av Norge 1860-1900 fikk jeg der inne..)

 

Og jeg fikk...... 4! woho!! hehe... Godt fornøyd ja! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...