Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

andre bildet er riktignok ~1h etter trening, hvis det har noe å si.

første er fra mai

hadde ikke no før bilde av rygg, så tok ikke noe nå-bilde

Endret av General Bork Laser
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Akkurat fått mitt "Whey gold standard" pulver nå, og jeg bare lurer på hvor ofte jeg bør drikke en sånn shake?

Det står ikke noe særlig på pakken om dette, og jeg bare lurer på om jeg bør drikke 1 shake hver dag f.eks, eller om jeg bare bør drikke det etter før / etter trening? Eller flere ganger i løpet av en dag?

Det står at en sånn skje er 30g, og det er visst 30g man skal ha i seg.

LItt hjelp til en noob? :)

Skrevet

Ta deg en shake etter trening du :) Gjerne 2 skjeer med melk/vann. Om du skal spise rett etter trening så tar du når det passer best. Om det så er før leggetid, til frokost eller som et mellommåltid.

Skrevet

1. Les første post

2. Det er ikke noe "bør". Shake er en måltidserstatter fulle av proteiner, i praksis. Rundt trening (Før og/eller etter) er ønsket. Om du spiser biff/kylling/fisk eller drikker en proteinshake rett etter trening er egentlig det samme (Proteinmessig). Mye andre næringsstoffer i mat da, men også flere kcal.

Skrevet

Akkurat fått mitt "Whey gold standard" pulver nå, og jeg bare lurer på hvor ofte jeg bør drikke en sånn shake?

Det står ikke noe særlig på pakken om dette, og jeg bare lurer på om jeg bør drikke 1 shake hver dag f.eks, eller om jeg bare bør drikke det etter før / etter trening? Eller flere ganger i løpet av en dag?

Det står at en sånn skje er 30g, og det er visst 30g man skal ha i seg.

LItt hjelp til en noob? :)

Hjelp til en noob finner du i første post på førstesiden... ;)

Skrevet

Lite vits i å arbeide i månedsvis for beachform man kan bruke i noen få uker uansett. Så lenge man har nok muskelmasse er rett under 15 prosent lavt nok for en fysikk som ser bra ut.

Skrevet

Skal hente en N5 mobil nu, og håper at fremtidige bilder ikke blir like kornete som med sony Z kamera. Blir nesten som en filter men disse ble tatt for to uker siden.

post-235098-0-40599900-1387453177_thumb.jpg

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jævlig bra form på deg. Men jobb litt med armene :)

takk takk men til forsvar så var hensikten å vise magen så lo armen være delvis slapp. Tok et nytt bilde med det nye mobilkamera nå som viser et mer ærlig bilde på godt og vondt.

post-235098-0-99956800-1387457764_thumb.jpg

Endret av Dukien
  • Liker 7
Skrevet

Bardzo dobrze, Dukien! Mirin.

Kunne tenkt meg å komme ned til rundt 85 kg og <15%, men livin' the good life atm as. Prøver å cutte litt så får vi se. Er nok i overkant av 20% nå på 98-ish. Var 19,7% på 93 kg for et år siden, men har nok hatt litt gains siden det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...