Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke verst. Lyst å oppgi noen tall? Høyde, vekt, maksløft?

Er 172.

Vekt er jeg usikker, har ikke sjekket på noen år. Men tipper er under 70 for tiden.

Maksløft vet jeg ikke, sikkert ikke noe spesielt spennende. Trener for det meste push-/hang-ups med sekk/vekter og lignende hjemme.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Da legger jeg ut mine første bilder. Jeg vil helst ha ærlige svar.

 

Før

 

2009. Sommeren jeg ble 17. Sommeren jeg begynte å trene. Veide 62 kilo og var 1.78 m høy. Dette bildet ble tatt litt før jeg begynte å trene seriøst. Fryktelig dårlig bilde, men det er det beste jeg fant. Om det blir litt lite skal jeg se om jeg får lastet det opp litt større.

 

post-160412-1274035508,6721_thumb.jpg

 

 

Etter

 

 

10 måneder, 10 kilo og 2 cm senere.

Har nå trent seriøst i et år. Jeg hadde et dårlig kosthold og dårlige kunskaper det første halvdelen, så jeg vet jeg kunne gjort det bedre. Ellers er jeg ganske fornøyd med ryggen og brystet. Det bildet ble litt dårlig, men det funker bra. Den ene puppen min er vist litt større en den andre, men det er bare tøft.

 

post-160412-1274036019,4511_thumb.jpg

 

 

post-160412-1274036066,7714_thumb.jpg

 

Jeg er sånn helt passe fornøyd med resultatet. Jeg skal få litt klarer six pack før sommeren og litt lavere fettprosent, men ellers grei.

 

 

 

 

Hva tror dere?

 

Jøss, på bare 10mnd? det var bra fremgang! :)

Lenke til kommentar

Vil først og fremst poengtere at jeg er kjempefornøyd med min egen progresjon, og det er noe av hovedgrunnen til at jeg poster bilder. Er fornøyd med kroppen min og den ser bedre ut enn den har gjort på flere år.

Hva jeg ønsker å forbedre: ja, som alle andre når sommeren nærmer seg; dra av seg litt mer vinterflesk :p spesielt den lille kladden nederst på magen, men innser sånn halvveis at den er vel noe av det siste som går hos ei jente. Samt lårene.

Syns også skuldre er gøy å jobbe med!

 

Oppfordrer alle som driver med halvveis målrettet trening til å ta progresjonsbilder, for det er veldig gøy de dagene man kan se forbedring eller forandring.

 

Oktober 2008

 

omgawful.jpg

 

 

Desember 2009

 

picture0230.jpg

 

 

Ryggen i mars

 

dsci0063b.jpg

dsci0042i.jpg

 

 

 

Ryggen tre uker siden

 

p100070822.jpg

 

 

Front tre uker siden

 

post-104005-1274044547,0153_thumb.jpg

 

 

Beina fra mars (?) og til for 2 uker siden

 

2mnd.jpg

 

 

Leggene

 

p10006922.jpg

 

 

Wow! F-L-I-N-K!! :grin:

Lenke til kommentar

 

Jøss, på bare 10mnd? det var bra fremgang! :)

Jeg må bare takke deg for at du quota de bildene der. Jeg har manglet motivasjon til å trene det siste halve året, men når jeg ser hvor god fremgang jeg hadde fikk jeg plutselig masse motivasjon igjen :)

Lenke til kommentar

 

Jøss, på bare 10mnd? det var bra fremgang! :)

Jeg må bare takke deg for at du quota de bildene der. Jeg har manglet motivasjon til å trene det siste halve året, men når jeg ser hvor god fremgang jeg hadde fikk jeg plutselig masse motivasjon igjen :)

 

Hehe, no problem :!:

Blir nesten litt motivert selv av å se på alle bildene folk legger ut.. :p

Lenke til kommentar

Får vel nesten poste her jeg òg. Gått ned fra ca. 100 kg til rett under 79 nå. 183 cm høy.

 

Trener klatring og buldring, i tillegg til chins/pull-ups; planke; armhevinger osv. litt sporadisk når jeg føler for det. Spiser stort sett etter PF, 2-3 måltider daglig. I begynnelsen tenkte jeg ikke på å beholde evt muskelmasse, gikk ned fra ca 100 til 90 kg før jul, før jeg begynte å gå ned litt mer strukturert og ordentlig. Fant jeg ut at det ikke var vits i å gå fra feit til tynnfeit, så nå tenker jeg å gå ned ca 5kg til før sommeren, så legge meg litt i kalorioverskudd for å bli litt mer muskuløs. :p Trent 3 måneder,

 

 

 

 

Tatt nå nettopp, etter en stor middag.

post-218415-0-60593700-1305305044_thumb.jpg

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

post-22679-0-12585900-1305611870_thumb.jpg

 

Tatt igår 16.05.11.

Gårsdagens stats:

28år

186cm

95.5kg

 

Diett:

2400kcal per dag fordelt på 55%protein, 25%karbo, 20%fett over åtte måltider (Jada Storken, jeg veit du vrir deg når du leser dette, men det FUNKER FOR MEG ;) )

 

Trening:

50min cardio før frokost hver dag.

Trening i studio 4dager i uka.

 

Stats ved oppstart på deff 20.mars var 106.5kg. Har nådd flere delmål underveis, dvs under 100kg, under bunnvekten fra ifjor som var på 98.7kg, og neste delmål er under 95kg. Etter det er nådd har jeg egentlig ikke fler realistiske mål, bortsett fra at jeg har tenkt å klare å ha gått 35mil cardio før sommeren. Det er like langt som til hytta, så ett morsomt mål å klare.. Har for øyeblikket gått 275km siden oppstart.

 

EDIT:

Goood 17.Mai :D

Endret av lperik
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bra resultater det der. Hvordan du spiser stiller jeg meg likegyldig til, så lenge du ikke promoterer det som en smart og effektiv måte å gå ned i vekt på.

 

Anser du deg selv som naturlig? Grunnen til at jeg spør er at du bærer en anseelig mengde masse over det som regnes som maksimalt oppnåelig naturlig.

 

 

Lenke til kommentar

Skrev det bare sånn da vi hadde en aldri så liten "diskusjon" i en tidligere tråd ang spising om du husker :) Vil si at dietten jeg går på er både fornuftig og fungerende, men selvfølgelig finnes det alternativer som nok er vel så gode som du selv sier. Nok om det :)

 

Håper og tror jeg ikke har nåd maksimumspotensialet mitt i en alder av 28år, det ville jo være trist! På vei ned nå mot sommern så får en se hvor mye en får bygd seg opp i høst/vinter frem mot neste sommer igjen :)

Lenke til kommentar

Joda, jeg husker diskusjonen - hvis ikke jeg husker helt feil svarte du aldri på motpåstandene jeg la frem. Å kalle 8 måltid pr dag fornuftig, nåja :p

 

Ut fra denne og denne artikkelen, lagde jeg "Hvor stor kan du bli? - sjekk ut dette". Jeg vil si du er på noe sånt som 8% kroppsfett, men overkroppen din er også mye mer velutviklet enn underkroppen. Så hvordan har det seg at du er over den vekten som regnes som naturlig oppnåelig? (med en god margin)

 

Synes ikke mindre om folk som bruker steroider, så lenge de ikke skjuler forbruket og later som de har løsningen for oss naturelle her. Om det er bol og ikke mat som sørger for resultatene, ikke lat som det er maten. Ja, du trippet lekent rundt spørsmålet i mitt forrige innlegg der jeg la det pent frem, nå høres dette i overkant krasst ut - men drit i å spille dum.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dæven for noen kropper! Folkene her inne arbeider hardt, det ser jeg virkelig.

For all del, jeg håper jeg ikke møter noen ut av dere på stranden i sommer. Pass dere, ellers må dere garantert regne med at dere blir overfalt! :dribble:

 

Har sett gjennom alle bildene i hele tråden, vil gjerne se flere! Gir skikkelig motivasjon i tillegg :thumbup: Stå på folkens!

Lenke til kommentar

Så hvordan har det seg at du er over den vekten som regnes som naturlig oppnåelig? (med en god margin)

Jeg stiller meg personlig tvilende om det er mulig å bruke en så enkel formel (antall cm - 100) for å gjøre beregninger på verdens kanskje mest avanserte maskineri.

 

Mike O'Hearn er vel ca 190 og veier tett oppunder 115 kg i ganske så rippet utgave.

MikeO%27Hearn-RPS-Ardenti-293.jpg

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Så hvordan har det seg at du er over den vekten som regnes som naturlig oppnåelig? (med en god margin)

Jeg stiller meg personlig tvilende om det er mulig å bruke en så enkel formel (antall cm - 100) for å gjøre beregninger på verdens kanskje mest avanserte maskineri.

 

Mike O'Hearn er vel ca 190 og veier tett oppunder 115 kg i ganske så rippet utgave.

MikeO%27Hearn-RPS-Ardenti-293.jpg

 

Og du tror han er helt ren? Er snakk om Genetisk potensiale uten doping da, men jeg skjønner hva du mener. Er også litt skeptisk til at en enkel formel kan bestemme vekstpotensialet for en person, men kan jo være en fin pekepinn.

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Så hvordan har det seg at du er over den vekten som regnes som naturlig oppnåelig? (med en god margin)

Jeg stiller meg personlig tvilende om det er mulig å bruke en så enkel formel (antall cm - 100) for å gjøre beregninger på verdens kanskje mest avanserte maskineri.

 

Mike O'Hearn er vel ca 190 og veier tett oppunder 115 kg i ganske så rippet utgave.

 

Les over linkene jeg supplerer med, Mike O'Hearn er ikke clean - sperr opp øya. Det finnes mer avanserte formler, (i de linkene jeg har lagt ved), men også der skiller de seg mindre enn 5% fra cm-100.

 

Greit, folk kan bli svæære (se på Layne Norton), men de skiller seg ikke +10 fra cm-100. Layne Norton skiller seg ikke fra den formelen, forresten.

 

Og, hvis lperik er naturlig - hvorfor slår han ikke tilbake og forsvarer seg da?

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...