Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spør en pedofil!


Gjest Danielle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde og starte en tråd nå på freakforum, men den ble slettet etter et par minutter!

 

Når du startet disse trådene, skrev du nogelunde det samme som her? Eller bare noe ala "Jeg er pedofil, spør meg"? For hvis du gjorde det såer kanskje ikke så rart at trådene dine ble stengt på de forskjellige forumene. For slike tråder blir som oftest sett på som troll/kødd. Prøv å reflekter eller skriv litt mer : )

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Jeg synes du har gode og reflekterte innlegg på bloggen din, derfor liker jeg å kikke innom fra tid til annen. Jeg kommer til å fortsette med det, og håper at den er åpen igjen snart. :)

 

Takk for det:) Kommer nok tilbake snart!

 

Ellers, hvis det er noen pedofile som har behov for å snakke med noen er mailen min [email protected]

 

Men ikke bli utålmodig om det tar et par dager før svar, er inne i en hektisk periode på jobben!

Lenke til kommentar
Gjest normal

Hvor mange andre pedofile kjenner du? (Danielle)

Tror du at du er representativ for pedofile, og evt hvorfor?

Vet ikke hvor reelle disse kristne.. homo til hetro omvendings programmene er, men til poenget.. kan "legning" endre seg over tid (generelt)?

 

Takker trådstarter, for tråd, men synes det er ubehagelig selv å forstå/akseptere homofili/andre legninger.. men hevder selv at jeg gjør aksepterer/respekterer dem som har annen legning på tross av at jeg ikke liker å forsøke å forstå.

 

Forstår du mitt ståsted? Er det slik for deg og, at det er rart at andre er ulik deg?

Lenke til kommentar

(...)

kan "legning" endre seg over tid (generelt)?

(...)

Jeg fikk lyst til å svare på dette spørsmålet ditt.

 

Men først og fremst et kort spørsmål til deg, angående nicket ditt: hva er egentlig 'normalt'? ;)

 

Så til svaret mitt: såvidt jeg vet kan ens legning endre seg litt over tid, og ihvertfall dersom en i utgangspunktet er i større eller mindre grad bifil, men det er ikke noe en selv kan styre eller 'behandles for'. Man kan ikke 'behandle bort' en legning. Denne endringen kan f.eks. skyldes at du går lei noen litt kjønnstypiske personligheter og heller vil prøve ut noe annet en stund.

 

Jeg kan nok ikke vise til noen forskning på dette, men jeg har flere venner med tilsynelatende 'flytende' legning. For eksempel: en som opprinnelig var bifil med ca. 50/50 gutt/jente-preferanse er nå tilnærmet 100% homofil grunnet for mye negativ erfaring med jenter.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Hvor mange andre pedofile kjenner du? (Danielle)

Tror du at du er representativ for pedofile, og evt hvorfor?

Vet ikke hvor reelle disse kristne.. homo til hetro omvendings programmene er, men til poenget.. kan "legning" endre seg over tid (generelt)?

 

Takker trådstarter, for tråd, men synes det er ubehagelig selv å forstå/akseptere homofili/andre legninger.. men hevder selv at jeg gjør aksepterer/respekterer dem som har annen legning på tross av at jeg ikke liker å forsøke å forstå.

 

Forstår du mitt ståsted? Er det slik for deg og, at det er rart at andre er ulik deg?

 

Kjenner ingen personlig, men har snakket med 9 stykker over nett, og de har alle samme syn som meg.

 

Ja, jeg tror jeg er representativ for pedofile, basert på undersøkelser av hvor mange pedofile det kan være i befolkningen.

 

Forstår at enkelte synes det er ekkelt og tenke på at noen liker andre ting enn seg selv. Og jeg har ingen problemer med å forstå at mange synes tanken er ekkel når jeg sier at jeg tenner på barn. Personlig føler jeg det ikke slik overfor noen andre legninger eller fetisjer. Jeg har såpass respekt for det at man ikke velger sin legning eller fetisj selv. Så så lenge det ikke skader noen andre, så skal folk få lov til å tenke på det de vil synes jeg!

 

Men det er jo viktig og tenke på at mange har svært vanskelige liv pga sin annerledeshet. Dette gjelder jo blant annet pedofile da.

 

Jeg tror ikke man kan endre legning etter at man har kommet i puberteten. Men jeg tror mange oppdager sin legning i senere alder. Det betyr jo ikke at noen plutselig "ble" homo, hetro, pedo osv...men at de først på et visst punkt erkjente det, eller oppdaget det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Jeg prøvde og starte en tråd nå på freakforum, men den ble slettet etter et par minutter!

 

Når du startet disse trådene, skrev du nogelunde det samme som her? Eller bare noe ala "Jeg er pedofil, spør meg"? For hvis du gjorde det såer kanskje ikke så rart at trådene dine ble stengt på de forskjellige forumene. For slike tråder blir som oftest sett på som troll/kødd. Prøv å reflekter eller skriv litt mer : )

 

Yes, har startet en ny der nå, som inviterer mer til diskusjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Til dere som tror pedofile er en vandrende bombe for overgrep og voldtekt, la oss se dette i et annet perspektiv. Jeg har hele mitt liv følt meg tiltrukket til kvinner, men jeg har over seks år nå vært i forhold til en og samme mann. På grunn av min livssituasjon og stedet jeg bor klarer jeg ikke å "komme ut av skapet". Det er deprimerende å tenke at jeg ikke skal klare å leve ut drømmen min, men jeg prøver ikke å tenke så mye over det og hverdagen min blir ikke noe påvirket av valget jeg har tatt.

 

Så hvorfor skal ikke en pedofil klare å oppføre seg slik som meg og andre i lignende situasjon? Hvor mange har ikke gått i graven med sin skambelagte legning uten å prøvd å leve ut legningen sin? Klart det er en forskjell på å være homofil og pedofil, men vi er alle voksne mennesker som vet hva som er rett og galt. "Pedofile kan oppleve situasjoner der de blir fristet til å voldta. Hvordan kan de vite 100% at de klarer å avstå den situasjonen?". Vi kan selv prøve å sette oss i den situasjonen. Hadde du gjort det? Nei. Det føles både sykt og feil. For en pedofil hadde det kanskje ikke følt så sykt, men de vet det er feil. Det er sikkert noen som hadde tatt sjansen og utnyttet situasjonen, men det er også dem som er syke i hode. De fleste pedofile er som deg og meg og klarer å leve et normalt liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest falmun

Pedofili betyr “kjærlighet til barn” En syk form for kjærlighet

spør du meg.Det dreier seg om tiltrekning til pre-pubertale barn.

Tiltrekkes man av pubertale barn (ca.11-16 år) går man egentlig under

betegnelsen hebefil.Dette er et heller ukjent begrep for de fleste,og begrepet pedofili brukes også her.I tillegg brukes begrepet pedofil også allment om voksne som er seksuelt tiltrukket til barn eller tenåringer under seksuell lavalder,og om personer som har begått seksuelt overgrep på barn,

 

Det at folk flest ikke vet hva “pedofil” betyr, og slenger alt fra fantasier om 15-åringer til serievoldtekt av 2-åringer i en eneste stor blind samlesekk, sier litt om hvor lite folk skjønner og har tenkt over hva pedofili er. Det er bare et tegn på at det trengs opplysning om og nyansering av alt dette her,

 

 

Det er en på 10år som er utrolig vel utviklet i kroppen, ser ut som en på 12-13 år, hun er cirka 155-158 høy, altså ganske høy i forhold til "vanlige" 10 åringer, hun har en søster på 18, (halvsøster) 10 åringen er cirka 4-5 cm kortere, de bruker samme sko størrelse, storesøstra bruker og gi henne sine klær, for dem passer faktisk, 10 åringen har bare bittelitte grann mindre puppa enn store søstra,(kanskje dem kan bruke samme bh størrelse også men det vet jeg ikke noe om) og hun har masse hår på musa, (har hørt det ifra søstra) og hvis dem står side ved side med rumpa vendt mot meg, med string truser Feks, så hadde jeg faktisk ikke klart helt 100 prosent sikkert og si hvem som er hvem, rumpan er like stor tru det eller ei, men i dette tilfelle gjelder ikke alderen når man skal avgjøre om man er pedofil, her gjelder kropps størrelsen, selvom hun er 10, så hadde jeg ikke kunnet si at jeg Feks er pedofil, jeg ville kalt meg selv for hebefil, da jeg lett kunne valgt 10 åringen i steden for 18 åringen, da snakker jeg om når dem står vendt mot meg med rumpan til.

Lenke til kommentar

Har akkurat lest ferdig tråden, og må medgi at mitt syn på pedofile er noe endret. Jeg har fått en forståelse for at det faktisk er et skille mellom begrepene "pedofili" og "overgrep", og at disse ikke nødvenigvis er synonyme. Før har jeg blitt fiendtlig så fort jeg har hørt snakk om pedofile, men forstår nå at de kun er et produkt av en ufrivillig legning som de tross alt ikke kan klandres for så lenge ønsket om seksuell omgang med mindreårige ikke realiseres.

 

Det er for øvrig imponerende å se hvor reflektert og fornuftig trådstarter er. Det viser at en pedofil person kan ha noe mellom øra. Ønsker deg lykke til videre og håper at facebook-gruppa di har en positiv innvirkning!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Danielle

hvis en pedofil er også homofil blir den da tiltrukket av gutter? :)

 

Det er ikke noen regel på det. En kvinne som tenner på voksne menn, kan også være pedofil men da tenne på små jenter.

Lenke til kommentar
Gjest Danielle

Har akkurat lest ferdig tråden, og må medgi at mitt syn på pedofile er noe endret. Jeg har fått en forståelse for at det faktisk er et skille mellom begrepene "pedofili" og "overgrep", og at disse ikke nødvenigvis er synonyme. Før har jeg blitt fiendtlig så fort jeg har hørt snakk om pedofile, men forstår nå at de kun er et produkt av en ufrivillig legning som de tross alt ikke kan klandres for så lenge ønsket om seksuell omgang med mindreårige ikke realiseres.

 

Det er for øvrig imponerende å se hvor reflektert og fornuftig trådstarter er. Det viser at en pedofil person kan ha noe mellom øra. Ønsker deg lykke til videre og håper at facebook-gruppa di har en positiv innvirkning!

 

Takk for det, setter pris på at du ser annerledes på det!

 

Det er nok dessverre sånn at mange tror pedofile ikke bare er pedofile, men også dumme, onde, perverse, uærlige - ja rett og slett helt annerledes enn andre. Jeg ønsker at folk skal få vite at legning ikke har NOE med personlighet å gjøre. Altså er ikke pedofile mer dumme enn hetrofile, eller mer onde enn homofile.

 

Så er glad for at du ser det nå!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...