Gå til innhold

Ny Nixon klokke, har ett spørsmål.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Takk for svar, da vet jeg det :) Har du noen gang åpna klokken og sett inni? Er det kun 1 batteri? Eller 2? Kan det ha noe med det å gjøre? ELler blir jeg nødt å bytte den? Fikk den på 40% pga ryddesalg serdu, så har lite lyst å gi den tilbake, men så vil jeg jo også ha en klokke som fungerer 100%

Lenke til kommentar

Som de fleste andre billige drittklokker, er kvalitetskontrollen heller laber, og ting kan lett løsne eller gå i stykker. Nixon er på generel basis et dårlig klokkemerke. Akkurat modellen din blir imidlertid oppgitt til å ha et japansk quartz-verk i seg, noe som i utgangspunktet burde være greit. Imidlertid er det vanskelig å finne noe mer info om det - noen sider oppgir at det faktisk er tre separate urverk i den, og i tilfelle sannsynligvis tre batterier også - men det høres ganske uvanlig og merkelig ut.

Det er vanskelig å finne noen veldig god info om innmaten klokken, da det (naturlig nok) ikke selges Nixon i butikker som faktisk har nok kunnskap til å vite/sjekke dette, eller i butikker det kundene har såpass med kunnskap at det er noen vits i å oppgi slike detaljer. Der ligger som regel kvalitetsterskelen høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...