Gå til innhold

tips til ny bærbar gaming pc


Anbefalte innlegg

jeg skal snart kjøpe ny pc, jeg trenger ikke en veldig dyr pc, men en pc som som koster rundt 7-9k jeg har funnet noen selv, men jeg vil også ha tips fra dere andre på forumet her :)

 

http://www.lefdal.com/product/data/barbar-pc/ASLXPUB02105/acer-aspire-5553g

 

jeg har også tenkt litt på denne alienware pc'en, men har hørt at det er en del feil med dem.

 

http://www.elkjop.no/product/data/mini-pc/AWM11X0133NO/alienware-m11x

 

bare så dere vet det... jeg vil ikke ha en hp pc... jeg har det nå og er svært misfornøyd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du SKAL ha Alienware, gå for 15". 11" Blir litt lite når det kommer til gaming. Skal lete litt etter andre.

jeg tror ikke jeg skal gå for alienware :p jeg har funnet ut at man betaler en del bare for utseende og ikke for innholdet. jeg synes den acer pc'en er god nok for mine behov :)

Lenke til kommentar

jeg har ikke så veldig mye peiling på skjermkort og deler til pc, men når jeg sammenligner de to så virker det som om min link så bedre ut. rett meg om jeg tar feil

 

 

Hvilken? Acer'en du lenket til i første post? Den har 5650 skjermkort, som er dårligere enn 5850 til spilling.

 

Edit: Det kan jo hevdes at de to vil komme noenlunde likt ut, når man tar oppløsningen på skjermene med i betraktningen. 1366 x 768 er betraktelig lettere å drive enn 1920 x 1080...

Endret av thomit
Lenke til kommentar

jeg har ikke så veldig mye peiling på skjermkort og deler til pc, men når jeg sammenligner de to så virker det som om min link så bedre ut. rett meg om jeg tar feil

 

 

Hvilken? Acer'en du lenket til i første post? Den har 5650 skjermkort, som er dårligere enn 5850 til spilling.

åja xD jeg så på videominne jeg -.- Der ser du hvor mye peiling jeg har xD

Endret av xarorx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...