Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)


nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg skjønner i det hele tatt ikkje korfor folk er så begeistret for Ghost. Ett middelmådig band som lager kjedelig musikk. Uten imaget så tror eg de aldri hadde kommet noested. Har sett de live 5 ganger på foskjellige festivaler, og konserten på Fredriksten på fredag er den dårligste, så no er det snart slutt på moroa :p

 

3/10

 

Lenke til kommentar

Jeg er i en Whitechapel-periode for tida, så den kunne ikke passet bedre :p Vokalen til Bozeman er bare helt sinnsyk, han høres ikke menneskelig ut :D

Det er dog ikke en av mine favoritter, men kul låt likevel!

 

7/10

 

Lengden på denne er kanskje litt drøy, men om du har god tid så hør hele. Om ikke, så er det råeste partiet fra 13:00 og ut. Jeg får gåsehud av den delen av sangen. 

 

Lenke til kommentar

Godt å høre :) Har ikke hørt på Iced Earth på årevis selv, så det var digg å plukke fram igjen. 

 

Gojira, franskmenna som kan leksene sine. Skal muligens se dem i slutten av måneden.

 

8/10

 

Følger opp med en av mine favoritter fra dem

 

Lenke til kommentar

Veldig god sang av maiden, har ikke hørt så mye på den før.

 

7/10

ble i Maiden humør nå, her er en av favorittene mine

 

Denne sangen er utrolig sterk, og Steve Harris er en fantastisk låtskriver. Er en sang mange kan kjenne seg igjen i, og får en til å sette pris på enkelte ting her i verden. En av mine all time favoritter..

 

Godt å høre :) Har ikke hørt på Iced Earth på årevis selv, så det var digg å plukke fram igjen. 

 

Gojira, franskmenna som kan leksene sine. Skal muligens se dem i slutten av måneden.

 

8/10

 

Følger opp med en av mine favoritter fra dem

 

Bra sang, ikke satt meg så mye inn i bandet eller sangen, men hører at det er kvalitet i lufta, og jeg er åpen for å utforske mer av dette bandet. 7/10.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...