Gå til innhold

Hva tjener pizzabud?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mye en pizzabud tjener? Da tenker jeg på gatekjøkken.

Hva er den vanlige betalingen?

 

Oppgaver:

- Kjøring av bestillinger

- Bretting av pizzaesker

- Ta imot bestillinger

- Fylle opp dressing, saus osv

 

Hva er minstelønnen?

Hvis man blir enig om fastpris hvor mye kan jeg kreve hvis det er 8timers jobb hver eneste dag, til og med på søndag.

Endret av Mysterio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men "chille" jobber som f.eks resepsjon og noen vekterjobber lønnes mellom 130-140 kr timen. Jeg har 163 kr timen for å skrive dette innlegget i kassa på Byggmakker nå, og det er chill jobb. ;)

hehe du har nok rett i det ^^hehe, men avogtil må man ta til takke med det man får :p noen er heldigere enn andre å får en deltidsjobb med god lønn andre ikke ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hvis man blir enig om fastpris hvor mye kan jeg kreve hvis det er 8timers jobb hver eneste dag, til og med på søndag.

 

Disse må være dumme og ikke lite useriøse!! Jobbe 7 dager uka 8 timer pr dag? Altså en 56 timers arbeidsuke! Skulle likt å sett den arbeidskontrakten som de har presentert for deg! :p

 

En sak for arbeidstilsynet og media dette!! ;)

Lenke til kommentar

Kan du forklare hva jobben som resepsjon går ut på?

 

Radlekatt

 

Resepsjon på et hotell betyr i all hovedsak å sjekke inn og ut gjester. Dette er hovedarbeidsoppgaven. I tillegg gjør de forefallende arbeid som f.eks fylle på varer i baren og butikken (om hotellet har det). De besvarer også telefoner og hjelper i det hele tatt kunder med det meste (f.eks hvor er det noen gode restauranter i nærheten, bra butikker og slike ting).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...