Gå til innhold

Anbefalinger til en bra film ?


elgitar

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har anbefalinger til en bra film ?

Jeg vet at det er tusenvis av dem, men det er er akkurat derfor det gjør det så vanskelig å finne noen bra. Helst noe med action ,komedie, eller skrekk. Det spiller ingen rolle om det er en norsk film eller engelsk.

 

Noen filmer jeg liker godt fra før er ; Shaun of the Dead, Hot Fuzz, Nesten alle George A. Romero's zombie filmer, X-Men Filmene, Alle Saw-filmene, filmer i den stilen der osv.

Endret av elgitar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om noen har anbefalinger til en bra film ?

Jeg vet at det er tusenvis av dem, men det er er akkurat derfor det gjør det så vanskelig å finne noen bra. Helst noe med action ,komedie, eller skrekk. Det spiller ingen rolle om det er en norsk film eller engelsk.

 

Noen filmer jeg liker godt fra før er ; Shaun of the Dead, Hot Fuzz, Nesten alle George A. Romero's zombie filmer, X-Men Filmene, Alle Saw-filmene, filmer i den stilen der osv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

For meg ser det ut som at du er glad i Horror, så kan komme med et par anbefalinger i den duren;)

 

Hvis du vil ha litt "nyskapende" horror og svart humor så kan jeg anbefale Nightmare on Elm Street serien, der den første og nummer tre setter seg ut som de sterkeste. Ellers vil jeg anbefale Jeepers Creepers, Leprechaun, Childs Play, The Thing fra 1982.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...