Gå til innhold

Hvem her spiller BC2 med klokket CPU


Anbefalte innlegg

Som emnet viser lurer jeg på akkurat dette.Jeg har hatt veldi mye kræsj i dette spillet den siste tiden, og har prøvd det meste av fixer bla.a bytter fra et realtek integert lydkort til et ASUS Xonar.

 

Har en Intel Q9650 som er klokket til 4005Mhz.Har stresstestet CPU med P95,IntelBurnTest,LinX og OCCT (som forøvrig failer på OCCT testen men ikke Linpack, mulig bug i programmet?)Ellers er systemet stabilt.

 

Har spilt litt på stock, og det ser bra ut, men det gjorde det på 4ghz også.Veldig tilfeldig kræsj.Av erfaring så resulterer en ustabil klokk med BSOD hos meg.

 

Har googlet litt rundt og noen sier ustabil maskin mens noen sier bug i BC2.

 

Hva trur folket?

Endret av janaha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Q9550 klokket til 4.1 Ghz. Har hendt at spillet har krasjet og jeg er tilbake på desktop, men det er 2 ganger av 72 spilte timer; altså ikke noe problem, og heller ingen grunn til å tro at OC er grunnen. Har fått white screen 1 gang og "network connection lost" utallige ganger. Ingen av disse er CPU-relaterte så vidt jeg har forstått.

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

4GB Kingston HyperX DD2 PC8500 på 1069Mhz når jeg kjører på 4Ghz(1066 på stock)

 

Hadde endel "connection lost" problemer, men fant ut at å slå av uPnP i Speedtouch modemet mitt, så ordna det seg.

Endret av janaha
Lenke til kommentar

For MYE?

1.De er laget for den hastigheten

2.De er kjørt slik i over 1 år uten problemer på en E8400 @ 4ghz på 1.9v (5-5-5-15)

 

MEN kanskje det er noe annet som gjelder med quad?

Endret av janaha
Lenke til kommentar

Trur jeg kan friskmelde pc'en nå.

Tipper nok at det var HK mitt som har krangla.Klarer rett å slett ikke 4ghz(1780 rated FSB), uten å skru noe vanvitting opp på vcore,NB volt osv.

Kjører 3.9 og P95,IBT,LinX ser ut til å funke bra.Har spilt en times tid nå uten problemer.

PS Kjører RAM på 2.2v for å være på den sikre sida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...