Gå til innhold

Vanilla wow i fremtiden?


Anbefalte innlegg

WoW har blitt ødelagt med tiden?

 

For noe tull. Wow har da bare blitt bedre og bedre. "Alle" synes alt var bedre før, men for meg så er dette bare pensjonisttenkning. Det virker som folk bare vil tilbake til opplevelsen av å ta Ragnaros og Onyxia for første gang. Det var dritkult, og jeg må si at det var en av de kuleste opplevelsene ingame, men at WoW var bedre før? Tullprat.

 

Det wotlk førte med seg av dynamikk i quest og bosser kan jeg ikke si at jeg synes er noe negativt. Jeg likte jo burning crusade veldig og jeg, er vel ingen steder jeg liker like godt som Netherstorm.

 

Men, så har vi de som hardnakket mener at "BRD WAS THE BEST INSTANCE EVAR!!!!!1", men som trolig aldri fullførte den 5man originalt. Det var en jævlig hard og kjip instance, og det eneste som var bra med den var å bli ferdig.

 

En egen Vanilla-server er tullprat. Hvorfor skal de gidde å hoste egne servere for ting som er gammelt og ubalansert? Det blir like mye whining om en slik server spretter opp. Dessuten blir jo gamle azeroth revampa i Cataclysm, er jo det som er gøy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men, så har vi de som hardnakket mener at "BRD WAS THE BEST INSTANCE EVAR!!!!!1", men som trolig aldri fullførte den 5man originalt. Det var en jævlig hard og kjip instance, og det eneste som var bra med den var å bli ferdig.

 

 

Vil faktisk fremdeles si at BRD er en av de beste 5-mann områdene, men da på grunn av alle endringene som er blitt gjort frem til WotLK :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...