Gå til innhold

Vanilla wow i fremtiden?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har spilt Wow fra tidenest morgen så og si, helt opp til Wotlk.

Men jeg er en av dem som mener wow har blitt ødelagt med tiden.

 

Har hørt rykter om at Blizzard skal lage servere der det er bare

Classik wow. (altså lvl 60 er topp lvl)

 

Fins detter eller kommer det, noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om vi kan ha nostalgiske tilbakeblikk og ønske oss tilbake, tror jeg nok det ville være veldig få som ble fornøyd hvis de faktisk kunne komme tilbake.

 

Når det er sagt har Blizz gjentatte ganger sagt at det aldri kommer til å bli noe av, bla..a fordi at å "rulle tilbake" wow og vedlikeholde en vanilla-versjon vil være minst like mye arbeid som å lage en ny exp.

Lenke til kommentar

De kunne ivertfall fjerne DK's fra 60 AV og la de som har skrudd av XPen få joine samme BGer som alle andre. Syns det er så utrolig teit at de som låser XPen ikke skal få spille i samme BG som de andre.

Hvorfor det? Hele poenget med å låse XPen er jo å slippe å spille i BG med levlere.

Lenke til kommentar

29 er aktivt i cruelty, 19 og 49 er aktivt i Blackout og 60 = vanilla account. 59 var dødt fra før av pga DKs så da døde bare 39 av pre-tbc bracketene. De andre bracketene var også døde ettersom det ikke er vits i med 1 twink og resten vanlige lvlere.

 

Death knights i 60 AV er heller ikke et problem mtp så godt som alle DKer som lvler ikke har litt peiling på hvordan de spiller og blir eid av de fleste 56~ karakter.

Lenke til kommentar

Problemet mitt med DK-er i battlegrounds (som forøvrig var grunnen til at jeg skippet hele 5x-bracketen) er at ingen aner hva de driver med, og dette gjelder jo selvfølgelig for ditt lag og. Å være den eneste som prøver å cappe mens alle de andre driver og farmer kills i midten av Warsong Gulch var utrolig lite underholdene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...