Gå til innhold

OVERSIKT over NORSKE apps til Android - oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når noen melder apps de ikke finner, så er det fint om det oppgis hva slags tlf + android ver. man har - så favner vi flere ;)

 

Aktiv? --> SMSbanking (Havleik Consulting) er for mange ikke å finne på Market (undertegnede også) Noen som fortsatt finner den?

 

(Desire 2.1 med siste oppgr.)

 

Dobbeltpostet - diskuteres her også, men beholdes pga relevans.

Endret av Desire
Lenke til kommentar

Jeg finner SMSbanking med Nexus One med Android 2.2 og Samsung Spica med 2.1. Men ikke med HTC Magic, 1.5 og Sense.

 

Jeg må komme med en korrigering. Finner nå SMSbanking også med min HTC Magic. Hadde "glemt" et T-Mobil USA SIM i telefonen.

Endret av belenix
Lenke til kommentar

Truecaller funker i mange land, deriblant Norge.

 

Kan søke opp navn og nummer, og det beste: fylle ut kontaktlisten din basert på eksisterende info. Har du navn og nummer fyller den inn addresse, postnummer, etc. Anbefales!

 

Dersom jeg skjønte deg riktig så kan Truecaller søke gjennom kontaktlista i telefonen for så å fylle ut manglende informasjon?

 

Jeg er ikke istand til å finne noen slik funksjon. Det eneste jeg får det til å gjøre er å komme med resultater basert på hva jeg skriver i søkefeltet.

 

Kan du være så snill å opplyse meg litt...;-)

Lenke til kommentar

Merk at det er mange forskjellige versjoner, jeg bruker den som koster 6.99$, vet ikke om de andre har denne funksjonen.

 

Hos meg bare åpner jeg programmet, og på skjermen dukker det opp en knapp som heter "Update Phonebook"

 

Ahhh! Da mangler nok gratisversjonen (Noe denne tråden omhandler) denne funksjonen.

 

St1-R

Lenke til kommentar

Merk at det er mange forskjellige versjoner, jeg bruker den som koster 6.99$, vet ikke om de andre har denne funksjonen.

 

Hos meg bare åpner jeg programmet, og på skjermen dukker det opp en knapp som heter "Update Phonebook"

 

Ahhh! Da mangler nok gratisversjonen (Noe denne tråden omhandler) denne funksjonen.

 

St1-R

 

Denne tråden omhandler NORSKE gratisapps til Android, men jeg svarer deg lell.

Knappen "Update Phonebook" har du også¨i gratisversjonen,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...