Gå til innhold

OVERSIKT over NORSKE apps til Android - oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Får ikke installert programmet Norsk Tipping på min mobil, har en SE X10. vet det er fler som har samme problem, men lurte bare på om noen hadde fått fikset dette?

 

Sender Spill til 1960, får opp linken men da jeg trykker på "last ned" får jeg opp at det ikke finnes noen app her. har prøvd å laste ned appen via pcen, men får ikke åpnet den via mobilen.

 

mvh Thor

Lenke til kommentar

Får ikke installert programmet Norsk Tipping på min mobil, har en SE X10. vet det er fler som har samme problem, men lurte bare på om noen hadde fått fikset dette?

 

Sender Spill til 1960, får opp linken men da jeg trykker på "last ned" får jeg opp at det ikke finnes noen app her. har prøvd å laste ned appen via pcen, men får ikke åpnet den via mobilen.

 

mvh Thor

Synes å ha sett noe om at X10 ikke støttes ennå pga skjermstørrelse?..

 

edit: i denne tråden

Endret av osmano
Lenke til kommentar

Får ikke installert programmet Norsk Tipping på min mobil, har en SE X10. vet det er fler som har samme problem, men lurte bare på om noen hadde fått fikset dette?

 

Sender Spill til 1960, får opp linken men da jeg trykker på "last ned" får jeg opp at det ikke finnes noen app her. har prøvd å laste ned appen via pcen, men får ikke åpnet den via mobilen.

 

mvh Thor

Synes å ha sett noe om at X10 ikke støttes ennå pga skjermstørrelse?..

 

edit: i denne tråden

 

ja noe slik jeg også har lest det en plass, men bare lurte på om noen hadde fått fikset dette?

Lenke til kommentar

Får ikke installert programmet Norsk Tipping på min mobil, har en SE X10. vet det er fler som har samme problem, men lurte bare på om noen hadde fått fikset dette?

 

Sender Spill til 1960, får opp linken men da jeg trykker på "last ned" får jeg opp at det ikke finnes noen app her. har prøvd å laste ned appen via pcen, men får ikke åpnet den via mobilen.

 

mvh Thor

 

Dette diskuteres flere steder, men:

 

Fra Norsk Tipping meldes det om at flere som kjører annen enn default browser (opera etc.) har hatt problemer med installasjon. Dette kan ha en sammenheng.

 

NT vidersendte min henvendelse til utviklerne i firmaet som har produsert dette for dem. Jeg videreformidler svar derfra etter samtalen, om det fremkommer noe av verdi.

 

Uansett, hos NT har de ikke hatt fler henvendelser ifm X10'en, så antageligvis er det ikke telefonen som det antas her...

Endret av Desire
Lenke til kommentar

Sony Ericsson X10 og Norsk Tipping applikasjonen:

 

Fikk tlf fra firmaet som har utviklet appen for android. Det viser seg faktisk at den ikke støttes i dag for X10'en, men at dette skal være på plass førstkommende tirsdag.

 

(Så får jeg svelge utsagnet om meldte problemer med x10 ikke var modellavhengig i annen kommentar :blush: )

Endret av Desire
Lenke til kommentar

Norsk Tipping:

Etter noen mail frem og tilbake, ble jeg oppringt av Buypass andre linje. Kan ikke si jeg er imponert over kunskapen deres, selv om kundeservicen ellers var bra. X10 har rett og slett for stor skjerm, og de visste ikke når det kom en versjon som støtter x10

Lenke til kommentar

Norsk Tipping fungerer heller ikke på min Milestone, dvs. jeg får ikke en gang lasted ned programmet... Alt som dukker opp når jeg prøver å laste det ned er 'Beklager, dokumente du spurte etter kan ikke vises' - eller noe i den duren (med default nettleser). Frustrerende. Det må da for pokker gå an for NT å lage et generisk program som er platform uavhengig slik som 98% av alle programmene i Android market..!?

 

Er det i det hele tatt noen som har fått lastet ned og kan bruke dette programmet? I så fall, kunne noen være så vennlig å laste opp APK fila et sted så jeg får testet det ut?

Lenke til kommentar

Merk at det er mange forskjellige versjoner, jeg bruker den som koster 6.99$, vet ikke om de andre har denne funksjonen.

 

Hos meg bare åpner jeg programmet, og på skjermen dukker det opp en knapp som heter "Update Phonebook"

 

Ahhh! Da mangler nok gratisversjonen (Noe denne tråden omhandler) denne funksjonen.

 

St1-R

 

Denne tråden omhandler NORSKE gratisapps til Android, men jeg svarer deg lell.

Knappen "Update Phonebook" har du også¨i gratisversjonen,

 

OK. Det viste seg at jeg hadde "feil" Truecaller installert. Gjorde et nytt søk på marked og fant riktig program (TrueCaller - Caller ID). Dette var ikke tilgjengelig på marked forrige gang jeg søkte. Programmet er genialt. Har endelig fått oppdaterte adresser på alle kontaktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...