Gå til innhold

OVERSIKT over NORSKE apps til Android - oppdateres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scoreboard er også tilpasset Norge med dog bare Tippeligaen.

fin widget som viser siste kamp og neste kamp på skjermen, aldri mer bruk av kalenderimport for kampoppsett på meg :)

 

35999.pngScoreboard lagt til lista :thumbup:

 

@Osmano:

 

Tviler på at det lar seg gjøre å kjøre noen tråder sticky slik forumet er lagt opp her, men ser poenget ;)

Lenke til kommentar

Litt oppdatert om tråden (Skal forsøke å begrense dette til en post).

 

På spørsmål om å gjøre tråden sticky, så er anmodningen fra moderator at man unngår dette. Hvorfor? - Fordi statistikken viser at sticky tråder har ekstremt lav click ratio. Folk skyr dem. Muligens fordi man er vant til at det ofte er lange lister med formaninger, klausuler, FAQs i slike eller at de er for lange.

 

Mobilforumet er under omstrukturering og det er iflg moderator en sticky: anbefalte tråder under utarbeiding mens vi snakker. Det har vist seg å være den mest hensiktsmessige måten å gjøre det på.

 

Så får vi bare vente og se.

 

(Takk til cyclo og khaffner for info)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Har selv gitt ut Flyinfo på Android Market, så håper den kan finne sin plass inn i listen. Skjønner at jeg er litt subjektiv her, så dere får selvsagt finne ut selv om dere liker app'en! =)

 

Kim

Lenke til kommentar

Har selv gitt ut Flyinfo på Android Market, så håper den kan finne sin plass inn i listen. Skjønner at jeg er litt subjektiv her, så dere får selvsagt finne ut selv om dere liker app'en! =)

 

Kim

 

71359.pngFlyinfo er selvfølgelig nå lagt til. Selvfølgelig skal du melde fra om din aktivitet. Godt jobba Kim!

Lenke til kommentar

Lagt på lista:

 

80049.png Teknologiporten (Ingar Almklov) NTNU studenter<->Bedrifter.

En app først og fremst for bedrifter som har fokus på studenter fra NTNU og aktuelle studenter der. Viser Teknologiportens oversikt over kommende bedriftspresentasjoner med info om dato, ledige plasser osv.

 

Begrenset hvor mange dette er aktuelt for, men bidrar sikkert for bedriftene/studentene.

 

Legger på en link her for interesserte

Lenke til kommentar

Har selv gitt ut Flyinfo på Android Market, så håper den kan finne sin plass inn i listen. Skjønner at jeg er litt subjektiv her, så dere får selvsagt finne ut selv om dere liker app'en! =)

 

Kim

Hei! Veldig bra at du har laget dette! Jeg sliter å få den nedlastet til Galaxy S... Hver gang får melding om nedlastningen ikke var vellykket.. :-( Trenger sårt denne prg. Dessuten venter jeg på flightradar24 (opprinnelig svensk/skandinavisk) til Android. Så blir de to prg sammen et ypperlig verktøy for flyspottere! :-)

Lenke til kommentar

Hei! Veldig bra at du har laget dette! Jeg sliter å få den nedlastet til Galaxy S... Hver gang får melding om nedlastningen ikke var vellykket.. :-( Trenger sårt denne prg. Dessuten venter jeg på flightradar24 (opprinnelig svensk/skandinavisk) til Android. Så blir de to prg sammen et ypperlig verktøy for flyspottere! :-)

Jeg har også problemer med å laste ned det. Jeg får samme melding på min Desire. Jeg tolker det som feil på nedlastingsfila...?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234

Hei! Veldig bra at du har laget dette! Jeg sliter å få den nedlastet til Galaxy S... Hver gang får melding om nedlastningen ikke var vellykket.. :-( Trenger sårt denne prg. Dessuten venter jeg på flightradar24 (opprinnelig svensk/skandinavisk) til Android. Så blir de to prg sammen et ypperlig verktøy for flyspottere! :-)

Jeg har også problemer med å laste ned det. Jeg får samme melding på min Desire. Jeg tolker det som feil på nedlastingsfila...?

 

Hei!

 

Har vært på en liten ferietur nå, men ser nå når jeg kom tilbake at det har vært nedlastingsstopp i to dager. Slettet min egen versjon, og prøvde installere fra market, men fikk bare "download unsuccessful". Fungerer helt fint når jeg installerer programmet fra min egen maskin.

 

Dette er visst en feil de har hatt på market før, men lastet opp en ny versjon og får ihvertfall til å laste ned på min egen nå. Så håper det blir fart i nedlastingene igjen. =) Si ifra om dere fortsatt ikke får til, så skal jeg kontakte Google..

 

Kim

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...