Gå til innhold

Acciaio e Legno - ASGE Kommentarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke så spesielt :) men jeg skal prøve og ha et ryddig og cleant look :) samtidig som det er god luftflyr i det :)

skal prøve og ikke gjøre det så firkant :) men jeg satser på et bra arbeid med det jeg kan få til ! :)

ny update snart.

Skrevet

oi :( men får håpe på at pappa er i godt humør :) skal prøve og få tak i det fortest mulig så det ikke blir så himla lenge til neste update ! :)

Skrevet

Interessant prosjekt. Tenkte på å gjøre noe lignende når jeg gikk TIP i fjor, men på grunn av sugne sveiseskills så gav jeg opp. :p

Er det noe jeg skal pirke på så er det sveiseskjøtene, kunne filt skjult dem litt bedre. Men hadde ikke gjort det halvparten så bra selv, så skal ikke klage. :)

Skrevet

takk :) ja jeg vet det med sveise larvene :) Men problemet er at jeg ikke har tolmodigheten til og pusse dem ned med fil/ har ikke riktig fil. og vinkelsliperen kommer ikke til :) derfor satsa jeg på og sveise fint sånn at dem værtfall ikke var stygge og se på :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Mdf kan du skaffe forhåpentlig vis gjennom din lokale møbelsnekker eller tømrer. Bor du nære Oslo er Kristiania finer fabrikk en god leverandør med ganske gode priser.

Skrevet

Spennende prosjekt :thumbup:

Veldig spent på hvordan G15 tastaturet blir, klare ikke helt sjå for meg hvordan det blir med gull farge. Må nesten vente på bilde :yes:

Skrevet

Takk :) sitter sterkt og vurderer en LED mod på tastaturet nå :p men vet ikke om jeg tørr/orker :)

uansett jeg skal prøve og komme videre med kabinettet snart også :) men jobber vær uke nå fram til skole start så får se :)

Skrevet

Var det vanskelig å demontere tastaturet? Har enda ikke turt å åpne det, noe som så absolutt skulle ha vært gjort med tanke på støv å lurerier nede under tastene. Kunne også tenkt med å lakke tastaturet, bare svart eller rød grunnet det er "fargetemaet" i/på PC'en min :-)

Skrevet

Var ikke vansklig nei :) Og om du demonterer det så skal jeg love deg at du klarer og rengjøre det skikkelig :)

Jeg var litt redd i starten men det gikk jo bra så er ikke så ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...