Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes jenter om barnslige sengesett? Nå med avstemning!


Barnslige sengesett  

31 stemmer

  1. 1. Hva er du og hva synes du?

    • Jente, synes det er søtt/morsomt
      6
    • Jente, synes det er teit
      3
    • Gutt, bruker/kunne brukt
      12
    • Gutt, bruker ikke, kunne ikke brukt
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er jente og jeg hadde nok reagert.

 

en 26 år gammel fyr som har mikke mus-sengesett? Hadde kanskje ikke sagt noe der og da, men lysten for å komme på besøk på nytt hadde sunket betraktelig.

 

Kjæresten hadde et gult sengesett med båter og knuter på. Det ble fort fjernet da vi ble sammen for å si det slik ;)

Lenke til kommentar

seriøst? jeg skjønner ikke helt hvorfor det skal ha noe å si.. med mindre fyren har insane obsession med hannah montana eller noe sånt, liksom..

 

jeg syns det virker litt søtt og nesten charming jeg, haha :p vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det da, men det er som om han viser en litt annen side av han? :p

Lenke til kommentar

Det spørs vel HELT hvaslags jenter du er ute etter?

 

Jeg (17, jente) har selv pokémon-putevar (dynetrekket er for kort :dontgetit: )... Og om typen disker opp med et sengesett som er barnslig på den riktige måten, så er det langt ifra negativt. Nå må det nevnes at det faktisk er ganske fascinerende å se gutter som tør å være nostalgiske.

 

Er det derimot Hannah Montana-sengesett eller noe annet crap er det takk og farvel...

Lenke til kommentar

Jeg har et skikkelig femi sengesett, en hylle med donald pocket jeg ikke gidder og fjerne pluss en boks med donald blad på rommet. Who cares? Anyways så er donald alltid like morsomt :tease:

 

Eg har over 200 Donald pocket i hylla, 30 permar med Donaldblad øverst på skrivepulten og ein enorm Patrick-bamse som passar på min N64 med lego racers i. Eg har også 420 liter lego.

Er einig med ~Angelica~, det er ikkje noko å samle på om dei ikkje likar mi fantastiske samling :new_woot:

Sengesettet er ganske vanleg no, men det er snart på tide med bytte, då blir det vel Tarzan, Pokémon, eller kanskje MUMMI :dribble:

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

Jeg har et skikkelig femi sengesett, en hylle med donald pocket jeg ikke gidder og fjerne pluss en boks med donald blad på rommet. Who cares? Anyways så er donald alltid like morsomt :tease:

 

Eg har over 200 Donald pocket i hylla, 30 permar med Donaldblad øverst på skrivepulten og ein enorm Patrick-bamse som passar på min N64 med lego racers i. Eg har også 420 liter lego.

Er einig med ~Angelica~, det er ikkje noko å samle på om dei ikkje likar mi fantastiske samling :new_woot:

Sengesettet er ganske vanleg no, men det er snart på tide med bytte, då blir det vel Tarzan, Pokémon, eller kanskje MUMMI :dribble:

Altså, dere prater om "rommet mitt". Da sier det seg selv at alder har noe med saken å gjøre. (Som jeg skrev tidligere) ;)

Lenke til kommentar

Jeg har et skikkelig femi sengesett, en hylle med donald pocket jeg ikke gidder og fjerne pluss en boks med donald blad på rommet. Who cares? Anyways så er donald alltid like morsomt :tease:

 

Eg har over 200 Donald pocket i hylla, 30 permar med Donaldblad øverst på skrivepulten og ein enorm Patrick-bamse som passar på min N64 med lego racers i. Eg har også 420 liter lego.

Er einig med ~Angelica~, det er ikkje noko å samle på om dei ikkje likar mi fantastiske samling :new_woot:

Sengesettet er ganske vanleg no, men det er snart på tide med bytte, då blir det vel Tarzan, Pokémon, eller kanskje MUMMI :dribble:

Altså du er 15år sannsynligheten for at du tar med deg et menneske du vil ligge med er vel rimelig liten regner jeg med.

Lenke til kommentar

Nei huff! 15-åringer kan ikke se for seg, og ha meninger om senge-aktiviteter (og sengetøy..)

 

Jeg trenger vel ikke å ha vært i krig for å ha mening om det?

 

if you know what I mean.

Krig er et must, men som Bazukh sier. med mindre du er enestående så er det ikke normalt at du tar med deg damer/jenter på over 20 hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...