Gå til innhold

Hvordan få ut spill-platen ved RRoD?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trenger hjelp raskt! min xbox 360 elite fikk 3 red rings og det er et spill inni som jeg må ha. Jeg har prøvd alle triks for å både få vekk de 3 røde ringene og for å få ut disken.

Har noen av dere hatt samme problem?

Endret av Camrot
Endret emnetittel
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg har prøvd denne måten, men har ikke noe så langt og tynt å putte inni.

du forventer vel ikke at vi skal sende en binders hjem til deg?

Du kan jo også vurdere en tynn SYL.

eller mammas heklenål?

Endret av 530XD
Skrevet (endret)

Det jeg ikke skjønner er når man putter noe inn der så skjer det ikke en dritt.

Det er jo bare et hull som går rett igjennom. Hullet går ikke inni xboxen (vanskelig å forklare).

Endret av ChildOfTheGrave
Skrevet

Poenget er at når du har red ring of death så går det ikke ann å åpne discen, men jeg har en ide. Tror dere at hvis jeg tar den til der jeg kjøpte (elkjøp) så kan de hjelpe meg å få ut discen?

Skrevet (endret)

Det har jeg ALDRI vært borti, og jeg har vært borti maaaaange bokser med rrod, og der har det bare vært å trykke på eject på vanlig måte, hvis ikke så må du bruke "tynn ting" trikset i RIKTIG hull under dvd-skuffen ;)

Hvor i landet bor du?

Endret av cossiemk1
Skrevet

Da er det vell bare min ***** xbox ;P jeg bor i drammen.

Ok, bor rett ved horten jeg, og kunne fikset det for deg, men det blir vel litt langt å kjøre for å få ut en plate kanskje..??

Skrevet

Da er det vell bare min ***** xbox ;P jeg bor i drammen.

Ok, bor rett ved horten jeg, og kunne fikset det for deg, men det blir vel litt langt å kjøre for å få ut en plate kanskje..??

Ja ;P dessuten så tror jeg ikke at faren min liker at jeg treffer en som jeg møtte på nettet i virkeligheten xD (er 14)

Skrevet

Vel, da regner jeg med at det i tilfelle hadde vært faren din som kjørte deg, så da tenker jeg det hadde gått bra ;)

Jeg har foresten call of duty 4 du kan kjøpe billig også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...