Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Hei! noen som har hatt faget Personlig Økonomi? Er det krevende?

Hvordan jobbet du/dere med faget gjennom året? Og var det en vanskelig eksamen?

Eksamen i fjor var veldig krevende og vi hadde alle alt for dårlig tid. Men det ble absolutt hensyntatt i karaktergivingen for alle synes det gikk bedre enn forventet.

Vil anbefale faget. Er et veldig interessant fag. Vi ble fortalt at det er et fag der ingen hadde strøket til nå (altså ganske enkelt) og jeg kan jo være enig i det egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har gjort arbeidskrav 2 i økonomi- og virksomhetsstyring? Man skal ta utgangspunkt i Ultima Thules personalkostnadsbudsjett for profesjonell stab i kap. 6 i 2. utg. av læreboken står det. Jeg har utgave 1 av læreboken, og finner ikke noe om dette der. Noen som har utgave 1 som vet hvordan side jeg finner dette på, eller som har utgave 2 som kan gi meg svarene?

Lenke til kommentar

Noen som klarer å melde seg opp til eksamen? Jeg skal ta opp fag, men klarer ikke melde meg opp og det skal gå an til å gjøre det den 15. februar. Er denne feilen bare hos meg eller må vi være mer tålmodige?

Er nok ikke bare deg:

Eksamenspåmeldingene din er ikke tilgjengelig for øyeblikket. Ta kontakt med ditt studiested dersom du har spørsmål.

 

Får bare smøre deg med tålmodighet. Du har fortsatt god tid på deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

 

Hei! noen som har hatt faget Personlig Økonomi? Er det krevende?

Hvordan jobbet du/dere med faget gjennom året? Og var det en vanskelig eksamen?

Eksamen i fjor var veldig krevende og vi hadde alle alt for dårlig tid. Men det ble absolutt hensyntatt i karaktergivingen for alle synes det gikk bedre enn forventet.

Vil anbefale faget. Er et veldig interessant fag. Vi ble fortalt at det er et fag der ingen hadde strøket til nå (altså ganske enkelt) og jeg kan jo være enig i det egentlig.

 

Jeg hadde eksamen i dette Vår2013 og faget er ganske enkelt i seg selv. Det er viktig å være litt oppmerksom på hva som skjer mtp loverndringer osv, for dette har jo ganske mye å si for pensumlitteraturen.

 

Utenom det, så trur jeg at dette er det faget man får mest direkte utbytte av fra BI. Det man lærer her er akkurat sånn som det er i virkeligheten, ikke som i makro f.eks der man kommer med antagelser om et perfekt marked osv osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Flere som sliter med dimensjoner i kommunikasjon for ledere og organisasjoner?

 

Greier ikke helt å skjønne hva definisjonen på en dimensjon er, og pensumlitteraturen er ikke spesielt god føler jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...