Gå til innhold

Skeptisk til russeknute? helsefarlig?


Anbefalte innlegg

Heisann...

 

Som vanlig er det en russeknute som går ut på å drikke en kasse øl (24 0,33) på 12 timer for menn og 24 timer for kvinner.

 

Har regnet ut med promille kalkulator at man ender på over 3 i promille med så mange øl etter den gitte tiden.

 

Er det noen som har tatt denne knuten tidligere? Er litt skeptisk til å få en promille som kan være veldig helsefarlig.

 

Trenger ikke mange kommentarer om at hele russetiden og knuter er idiotisk! Det vet jeg helt fint selv, men er jo lov å finne på noe gøy som ikke skader andre eller seg selv:)

 

Takk på forhånd:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer ann på kroppsbygning, og hvor mye du drikker ellers.

Dvs. om du er 160 og blir full når du går forbi ølskapene i butikken, da er det kanskje ikke så lurt. Men, er du en kraftig kar på over 185 som tåler litt så er det jo helt greit. Som du sier, det går jo bare utover deg selv.

Hvis du tar det rolig over hele dagen skal det nok ikke være livstruende farlig.

Ville heller tatt denne knuten enn den som innebærer å spise en hel 2 liters is på 1 time. :p

Endret av Paulex
Lenke til kommentar

Kommer ann på kroppsbygning, og hvor mye du drikker ellers.

Dvs. om du er 160 og blir full når du går forbi ølskapene i butikken, da er det kanskje ikke så lurt. Men, er du en kraftig kar på over 185 som tåler litt så er det jo helt greit. Som du sier, det går jo bare utover deg selv.

Hvis du tar det rolig over hele dagen skal det nok ikke være livstruende farlig.

Ville heller tatt denne knuten enn den som innebærer å spise en hel 2 liters is på 1 time. :p

Lol, 2 liter is på 1 time er jo barnemat.

Lenke til kommentar

Takk for gode svar:)

 

Hehe, tenkte heller at 2 liter is var barnemat i forhold til ølen:P

 

Men er jo hvertfall over 180 (lenge siden jeg har målt) så tror jeg bare prøver meg frem med det her:D

 

PlatinumFlyer Ikon: Tenkte litt det samme, men tingen er jo at du tar opp mer alkohol enn du forbrenner i løpet av en time. Altså vil det resultere i at promillen øker time etter time.

 

Her er kalkulatoren jeg brukte:

http://www.promillekalkulator.no/

 

Den regner vel ut hvor mye du får i promille av den mengden drikke og hvor mye du forbrenner i løpet av tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...