Gå til innhold

BK; Bridge over water. (o svar = piece of crap?)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet har en fin dybdeskarphet og bra eksponert. Jeg kunne ønsket meg at broen hadde gått litt mer på skrå inn i bildet, men det er ikke alltid ønsker lar seg realisere.

Det er noen ting som stikker opp av vannet, litt over midten, de trekker litt oppmerksomhet, og kan lett klones bort. Men jeg synes ikke bildet er a piece of crap, det hender det drøyer litt med svar på krtikken, men det kommer nok.

Lenke til kommentar

Synes det er bra stemning i dette bildet, og teknisk ser det bra ut. Men jeg synes det mangler det lille ekstra. Kanskje kan komposijon endres noe vha utsnitt? Ved å kutte nede og t.v. kan broen utgjøre 2/3 i stedet for slik som nå å fylle ut 1/2 (om du forstår). Da får man også mer trykk på selve broa dersom den skal være hovedelement i bildet.

Lenke til kommentar

I utgangspunktet fint bilde, men det trenger noe mere.

Hater å redigere andres bilder i miniformat, men muligens noe slikt ?

 

 

Skarpet opp i lyskanalen, skåret litt skarpere og lagt litt mere farge på stenene i forgrunn. Ikke ta dette som negativ kritikk av ditt arbeid, det er du som er fotografen her, men bildet tåler litt bearbeiding for å bli litt bedre.

 

/LL

post-83377-1272575264,5269_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å kutte mer av bildet, men da ble det bare 'vann og en bru' synes jeg.

Liker det at steinene i forgrunnen 'skyver bildet frem' på en måte. Jeg hadde ikke tenkt å ha brua som hovedelement her, mer som et supplement av helhetsinntrykket folk kan gjøre seg.

Det hadde sikkert vært mulig å gå enda lavere her og lyset er ikke spessiellt interessant som Ingardj påpekte.

 

Ellers; takk for kommentarene. : )

Lenke til kommentar

I utgangspunktet fint bilde, men det trenger noe mere.

Hater å redigere andres bilder i miniformat, men muligens noe slikt ?

 

 

Skarpet opp i lyskanalen, skåret litt skarpere og lagt litt mere farge på stenene i forgrunn. Ikke ta dette som negativ kritikk av ditt arbeid, det er du som er fotografen her, men bildet tåler litt bearbeiding for å bli litt bedre.

 

/LL

 

Hei!

Takk for tilbakemelding, det er kult!

Ser at det kanskje fungerer bedre slik du har beskjært bildet. Legger også merke til at det tar seg bedre ut med mer farge på stenene i forgrunnen. Det er bra.

Ellers synes jeg bildet 'skriker' litt for mye med de nye tillagte fargene fra stenene og utover.

 

Noen andre som har innspill? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...