Gå til innhold

Ny Minidisk eller MP3-spiller?


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe ny minidisk av denne typen, ein SONY NetMD med ladestasjon. Koster ca. 2500 kr, men lurer på om det er betre med ein MP3-spiller? MD'en har plass til mykje musikk og du kan bytte mellom minidisker med forskjellig musikk! Virker meir praktisk på meg med ein MD, dessuten er den jo lett og liten...

 

Mvh

 

Espen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du skal ha liten, burde du ta en titt på ipod. den koster 3000 kr, har 10 gb plass og er like liten, om ikke mindre enn en minidisc. ipod er den kuleste musikk dingsen som er. eneste ulempen er at den bare har 8 timers batteritid. sånn som jeg ser det, er batteritiden det eneste som gjør en minidiscspiller bra. det kommer også litt ann på bruken din, det er to typer mp3spillere, de små med lite (2-4 timer musikk) lagringsplass, og de litt større med harddisk (2500 sanger på 10 gb). skal du ha en liten en kan jeg anbefale iriver ifp180. den henger du rundt halsen, og merker ikke at den er der. 20 timer batteri.

Lenke til kommentar
ipod ser mye kulere ut da :p.  

Korrekt, plusspoeng til Ipod

også er det apple.

Korrekt, minuspoeng til Ipod :wink:

Er mulig at Ipod vill passe best. Jeg hadde utvilsomt valgt Zen, da det gir dobbelt så mye plass for pengene. Men om plassen ikke er så viktig i forhold til prisen så er Ipod en vinner.

Lenke til kommentar

Ipod'en er best, men nok så dyr. En ny MD med NetMD ville vært praktisk og ikke fullt så dyr som Ipod'en.

 

simenn skrev:

også er det apple.

 

P@rm@nn skrev: Korrekt, minuspoeng til Ipod  

Er mulig at Ipod vill passe best. Jeg hadde utvilsomt valgt Zen

 

At det er Apple, er en god ting! :yes: Og Zen er noe som burde puttes horisontalt oppi "natures pocket"!

 

Skal du først kjøpe ipod så kjøp 20gb versionen. Hvis du ikke vil bruke så mye peng så kjøper du en nice NetMD.

Lenke til kommentar

Skal du først kjøpe ipod så kjøp 20gb versionen. Hvis du ikke vil bruke så mye peng så kjøper du en nice NetMD.

 

Du burde heller gå for en 15GB versjon, den er jo 1000 kroner billigere, og alt extra utstyr følger med. Grunnen til at jeg kjøpte ZEN var at den hadde så mye plass..men som det viste seg, så brukte jeg ikke mer en 2GB, og da hadde jeg MANGE låter, og hørte på 40 av dem :lol: men det spørs jo hvor mye plass DU trenger..

Lenke til kommentar
Du burde heller gå for en 15GB versjon, den er jo 1000 kroner billigere, og alt extra utstyr følger med.

 

Ok, enig! (hadde ikke sjekket prisene så nøye) :p

 

 

 

 

Prodigal, kanskje litt stor avatar?  50x50 px vettu....

 

Jo, men det er dårlig at man kan ha så stort man vil :( trudde d ville endre seg automatisk eller at jeg ikke fikk d inn. D skulle også gått ann å legge det opp rett fra harddisken, istedet for å angi en url.

Vel, får vel fixe d da :p

 

Fungerer den Zen'en bra da? god lyd?

Har MD selv og er kjempefornøyd! Særli med lydkvaliteten og at jeg kan ha hele 320min på en MD :D

Lenke til kommentar

Fikk 15gb ipod'en min i dag, og den er rett og slett bare en drøm! 8)

Lyden er krystallklar og nydelig, mens designet er helt praktfullt!

 

Dette er GARANTERT den beste portable musikk spilleren til dags dato!

Og også den stiligste spilleren, uten tvil! :yes:

 

Rett og slett enda ett kjempe produkt fra Apple.

 

Anbefales på det sterkeste! +++++++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...