Gå til innhold

Mange rare feil med Windows 7 på bærbar


Anbefalte innlegg

Halla brødre, vet ikke hvor jeg skal poste så poster her jeg. Alle veier før jo til Off-Topic uansett.

 

Alle problema er på en Windows 7 bærbar Toshiba Satellite L505 119

 

1. Jeg har to harddisker på pcen, men den andre harddisken min er nesten full og jeg har ikke brukt den engang, det er kun en sliten fil som heter WindowsImagebackup. Når jeg sletter denne filen kommer den tilbake hele tiden. Hvordan fjerner jeg den for godt?

 

2. Nede på linja(nederst) så er det et hvitt flagg som maser om at jeg må sikkerhetskopiere filene mine, det driter jeg i da jeg har en ekstra harddisk i en annen by med alle viktige filer på! Flagget maser også om at Windows Defender må scanne maskinen, hvordan fjerner jeg Windows Defender, jeg trenger ikke den jeg har da normal antivirus som fikser det.

 

3. Jeg har ikke antivirus lenger, hvilken gratis er best, alle de gamle gratis koster spenn for tiden merker jeg.

 

4. Er det noen mer tips man med ting man bør gjøre på Windows 7 som er smart, siden jeg er ikke så smart på Windows 7 da jeg er mest vant til Windows 00.

 

Vil bare også si at dette er et bra forum med masse smarte folk!

Hilsen Meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla brødre, vet ikke hvor jeg skal poste så poster her jeg. Alle veier før jo til Off-Topic uansett.

 

Alle problema er på en Windows 7 bærbar Toshiba Satellite L505 119

 

1. Jeg har to harddisker på pcen, men den andre harddisken min er nesten full og jeg har ikke brukt den engang, det er kun en sliten fil som heter WindowsImagebackup. Når jeg sletter denne filen kommer den tilbake hele tiden. Hvordan fjerner jeg den for godt?

 

2. Nede på linja(nederst) så er det et hvitt flagg som maser om at jeg må sikkerhetskopiere filene mine, det driter jeg i da jeg har en ekstra harddisk i en annen by med alle viktige filer på! Flagget maser også om at Windows Defender må scanne maskinen, hvordan fjerner jeg Windows Defender, jeg trenger ikke den jeg har da normal antivirus som fikser det.

 

3. Jeg har ikke antivirus lenger, hvilken gratis er best, alle de gamle gratis koster spenn for tiden merker jeg.

 

4. Er det noen mer tips man med ting man bør gjøre på Windows 7 som er smart, siden jeg er ikke så smart på Windows 7 da jeg er mest vant til Windows 00.

 

Vil bare også si at dette er et bra forum med masse smarte folk!

Hilsen Meg

 

Denne tråden burde egentlig vært lagt inn under en annen del av forumet.

 

1 : Antar at du har ultimate som faktisk prøver å lage en backup på den andre harddisken din. Gå via kontrolpanel til sikkerhetskopiering og gjennoprettning og velg innstillinger. Så slår du av tjenesten der.

 

2 : Det første problemet får du antageligvis fjernet ved løsning 1 , siden du påpeker i 3 at du ikke har antivirus så anbefaler jeg deg nesten å ikke fjerne defender og la den faktisk skanne maskinen din.

 

3 : Windows Live essentials er Microsoft sitt eget AV program og det er gratis. Jeg tror windows defender + live essentials vil være en meget god løsning.

 

4 : Du kan prøve å lese et par guider på nett, som for eksempel http://www.electricpig.co.uk/2009/10/22/windows-7-explained-ultimate-tips-and-tricks/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...