Gå til innhold

Får sex i bytte med kontant kort


Anbefalte innlegg

Nå har jeg en blandet følelse i kroppen, jeg føler kvalme, fortvilelse, sinne og mye annet. Hva får folk til å utnytte små jenter helt ned til 12 års aldreren ?

 

Det er helt sykt.. Jeg har lyst til å spy, slike folk fortjener nesten ikke å leve.

 

Henviser til denne artikkelen fra vg.no. Det er en syk syk verden vi lever i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt enig, det er en syk verden vi lever i.

Mennesker som benytter seg av jenter som er så små bare fordi de ikke kan få seg noe annet, burde ikke ha funnetst i dette univers. Men jeg tror at det må settes i gang en holdningskampanje blant ungdom får å få slutt på dette.

Lenke til kommentar
(...)

 

men, se det fra den andre siden.. vil du ha ha det gøy sammen med en fremmed fyr for et kontantkort, da har tekstmeldingene tatt overhånd.

 

NRK2-chatten / Mess-TV koster vettu..

 

Seriøst:

Det er ille at noen er så depraverte. Nesten så jeg blir lei meg over hvor negativt noen bidrar til "the human gene pool". Det gjelder forsåvidt både fyren og jentene.

Lenke til kommentar
fyren er et patetisk kryp, som skulle hatt seg et par saftige sleggeslag i trynet. håper konen leser avisen, legger to og to sammen, og anmelder ham.

 

Sleggeslag?, jeg tenkte mer i retning av en tapetkniv litt lenger ned på kroppen

Lenke til kommentar

I know, flirte noe så jævlig når jeg leste overskrifta på vg i dag...

 

Så så jeg at datoen ikke var 1april, og ble forbanna.

 

Satan i helvette, gi meg et navn, og han skal dø... Sånne fortjener det, å fucke opp sånne små jenter med noe som sikkert er så smått at bare jenter på under 12 år får tak i det burde bli stena. Skutt, brent, halshøggd, stikki ned, sparka, hoppa på, altså,,,... ordløs

Lenke til kommentar

Sier bare to ting jeg!

Prostitusjon og Pedofili

 

Disse jentene prosituerer seg allerede da i en alder fra 10-12 år og opp til ja, hvem vet. Kanskje de er yngre også. Samt så er norsk lov slik at det er ulovlig for en over 16 å ha sex med en under 16, seksuelle lavalder er 16 i norge. Så her er det dobbelt så ille sett i mine øyne, og skal nok vedde for at 95%+++ av disse jentene kommer til å angre på hva de gjorde når de blir en 18-25 år.

 

I allefall så er roten til det vonde det at det finnes folk som ønsker en slik "vare" og kan betale det som "varen" koster. problemet er nok at det vil alltid finnes en "vare" og en "kjøper" og at "prisen" vil alltid kunne variere eller skifte på seg. Men uannsett så gjør Politiet og Redd Barna en kjempe jobb når det gjelder bekjempelse av kiddie-p0rn og annet fysj-a-megen saker.

 

Noe bør i allefall gjøres med norsk lov verk som straffer slike forgripere enda kraftigere, hørte på nyhetene om at de som bidrar til KP (nevnt over) får en strafferamme på opp til 6 år og ikke 2 som før. Mulig jeg husker feil, men 6 år er ikke nok det heller i mine øyne, sperr dem inne og kast nøkkelen og la dem leve i en råtten kjeller uten lys i 50 år og bare vann og tørre gamle brød skorper. Samt også få på dem ett skikkelig 100% sikkert kyskhetsbelte som gjør at de ikke kan nappe løken heller. Der har du nok en straff som er bedre enn en kort og grei kapp av dingledanglen til typen.

 

Uannsett så kommer man over slikt KP så si ifra til redd barna via denne e-posten [email protected] , de sorterer og sender info videre til politiet og de som tipser skal også kunne forbli anonyme.

Lenke til kommentar

Jenter på den alderen burde da være såpass oppvakte til å skjønne hva som skjer. Så lenge han ikke direkte voldtar eller skader på en eller annen måte, synes jeg ikke det han gjør er så forferdelig, annet enn at kortene da kanskje er stjålet, og at det strider i mot en lov med seksuell lavalder (som like gjerne kunne vært lavere). Poenget mitt er at jentene får et tilbud de vet hva innebærer, og som de godtar. Spør du meg, er ikke dette så "sykt". Jeg mener, det er ikke uvanlig å være pedofil akkurat..

Lenke til kommentar

Greit nok, det er nok jentene sin skyld også, men det er sykt av denne mannen å utnytte dem på denne måten. Jeg tror nok mange av jentene kommer til å angre noe helt j*vli senere. Men det er jo å tenke litt kortsiktig, når man selger jomfrudommen for 300 kroner i kontantkort og deretter bruker dem opp på nrk2 chat på 30 min.

 

Off, jeg er fortsatt irritert. Skulle ikke forundre meg om mannen lever under mottoet, to på 12 er like bra som ei på 24. Off ekkelt, dette er skikkelig spyvare.

Lenke til kommentar

Er vel noe av det samma som det at man tar å knuller ei drita full på dame på en fest. Man utnytter svakheter personen har. Men synes det er forkastelig. La det ikke være noen tvil om det. Hmm.. det er vel ikke ulovlig om jenta er 16 år --> ? Man er jo over den seksuelle lavalder. Og dette kan vel ikke regnes som voldtekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...