Gå til innhold

Kjempeoppdatering til X10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

September er "ikke lenge til"? Jahajavel..

 

Kjøper ikke noen X10 i dag basert på at det kanskje kommer en update om nærmere et halvt år, må jeg si. Hadde den kommet NÅ, så kunne jeg ihvertfall vurdert den.. spesielt hvis batterikapasiteten blir enda bedre.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

De fleste andre steder (Engadget etC) nevner personen som dementerte mangelen på multitouch som "en fyr hos UK's største mobilforhandler", mens personen som opprinnelig sa at HW'en ikke støttet det var en manager hos SE. Når det er sagt tror jeg ikke SE kan ha vært dumme nok til ikke å putte multitouch hardware i den.

 

Men problemet er og blir OSet og problemene de har med å oppdatere gui fancynessen til en moderat moderne versjon. Dette er grunnen til at jeg allerede for måneder siden ga opp drømmen om X10 og begynte å følge med på HTC Desire, som jeg kjøpte på torsdag.

 

Når 2.1 kommer ut for X10 er Froyo ute, og HTC's track record på oppdatere Sense til nye androids er ganske bra. Men så har de jo mer trening...

Lenke til kommentar

Jeg må si, september er LANGT det fremme i nerdeland. Men la meg skyte inn at X10 ikke på noen måte er en dårlig mobil!

 

+ Knakende god lydkvalitet, se Amobils egen test for få dager siden.

+ Kamera kjenner igjen flere mennesker på bildene, og tagger disse.

+ Skjermen er fantastisk.

+ SE har selv lagt inn f.eks E-post klient, TrackID og Bluetooth-filoverføring.

+ TFT-skjerm har nå engang den fordelen over AMOLED at det fungerer bedre i direkte sollys.

 

Personlig skulle jeg gjerne hatt Android 2.1, men det er faktisk pga live wallpapers (syns det ser dødsrått ut), og lite annet. Slik X10 fremstår for meg som bruker nå i dag, er det ingenting som hindrer meg i å komme meg helskinnet gjennom hverdagen og jeg elsker telefonen min regardless :)

 

PS! Hvis noen fra SE leser denne tråden: Patch opp smartdialing og doubletap i nettleseren deres fort som f--- så er jeg fornøyd fram til september!

Lenke til kommentar

Har allerede kjøpt min X10. Kunne ikke brydd meg mindre at den "bare" har 1.6. Det er en helt fantastisk telefon, den beste jeg har hatt faktisk. Nå aner jeg heller ikke hva som er nytt i android 2.1, og jeg bryr meg heller ikke :)

 

Multitouch er sikkert fint, men jeg har mystisk nok klart meg fint uten dette også. Eneste det kan brukes til er zooming på nettsider, og det funker fint sånn som det er lagt opp i dag.

 

Henger meg på RMNZR sin liste over + sider.

Lyden ER fantastisk

Kamera fungerer mye bedre enn HTC sine

Skjermen har en av de høyeste oppløsningene som er på markedet for mobiltelefoner

 

Men :Den delen med direkte sollys er kanskje sann i teorien, men i praksis er skjermen så speilblank at jeg så ikke en pøkk ute i sola. Men sånn er det med alle mobiler.

 

Bøttetreig? Den var ny, med 1ghz snapdragon prosessor klarer denne det meste. Hvis den oppleves treig kan det hjelpe å avslutte noen av programmene i bakgrunnen. Ellers er batteritiden noe lei ja. Men bare man ikke har på wifi, blåtann og antaster den hele tiden så holder den lenge nok:)

Lenke til kommentar

RMNZR; Samt at

 

- Telefonen er bøtte treig, uansett hva man trykker på må man vente flere sekunder for at noe skal skje.. føltes nesten som å bruke en windows mobile telefon.

 

Skjønner ikke hva du prater om? Null ventetid på X10 og f.eks HD2 (Windows Mobile). Såklart, nå har jeg bedre ting å irritere meg over enn å telle millisekunder det tar å åpne noe :)

Lenke til kommentar

Og er det noen som kan hinte om når evt. Amobil(aMobil,whatever) kommer med en test av denne ? Er nysgjerrig på om folket har funnet ut noe mer enn jeg har gjort :D

Ehh...?

Har du i det hele tatt giddet å sjekke de nevnte nettstedene?

Både amobil.no, mobilen.no og mobili.no har testet X10. Det må jo gå an å sjekke ørlite selv også...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...