Gå til innhold

Call of Duty til folket (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg spilte det første Call of Duty spillet til PC. Etter det har jeg egentlig falt av serien og aldri tatt meg bryet med å hoppe på igjen. Kanskje like greit. Synes ikke de nyere spillene i serien har vært noe å satse på. Spillene har jo knapt utviklet seg videre, bortsett fra oppdatert grafikk og moderne setting. For all del, scriptet enspillerkampanje trenger absolutt ikke være negativt. Likte det greit i det originale Call of Duty-spillet. Men et spill bør jo ha noen ordentlige nyvinninger å vise til om det skal være verdt å bruke tid og penger på.

 

Så blir det spennende å se hvordan de neste Call of Duty-spillene blir. Men med Activision i kontroll over marionette-snorene tror jeg dessverre vi kommer til å få se noe markedstilpasset møl. For all del Activision er jo ute etter å tjene penger som alle andre virksomheter. Men at de drar ned originalt gode franchiser i samme slengen er trist.

Lenke til kommentar

Appellere til massene lukter det søppel av, for det har vi sett så mange ganger før... (Hallo EA, ja vi snakker om dere her, og ja det er ikke positivt ment.)

Men om det da går i 3 person, vell... Da snakker vi om utelukking av FPS gutta, så spørsmålet er... Er det verdt det?

Vil spillet virkelig følge disse berømmelige filmspillene?

Lenke til kommentar

jeg spilte det første Call of Duty spillet til PC. Etter det har jeg egentlig falt av serien og aldri tatt meg bryet med å hoppe på igjen. Kanskje like greit. Synes ikke de nyere spillene i serien har vært noe å satse på. Spillene har jo knapt utviklet seg videre, bortsett fra oppdatert grafikk og moderne setting. For all del, scriptet enspillerkampanje trenger absolutt ikke være negativt. Likte det greit i det originale Call of Duty-spillet. Men et spill bør jo ha noen ordentlige nyvinninger å vise til om det skal være verdt å bruke tid og penger på.

 

Så blir det spennende å se hvordan de neste Call of Duty-spillene blir. Men med Activision i kontroll over marionette-snorene tror jeg dessverre vi kommer til å få se noe markedstilpasset møl. For all del Activision er jo ute etter å tjene penger som alle andre virksomheter. Men at de drar ned originalt gode franchiser i samme slengen er trist.

 

COD har da aldri handlet om singleplayer da.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Poenget er vel muligens å, populært sagt, jevne ut nivået på spillermassen. Ble vel gjort det samme med Battlefield 2 etterhvert som versjonsnummeret steg.

 

Synes selv at denne utjevningen er en uting, det er bedre å gjøre slikt ved å sette likt rangerte spillere på samme server enn å ta vekk muligheten til å bli bedre. Husker godt at det var veldig morsomt å spille på Counter-Strike: Source-servere med relativt høyt nivå, og se hvor "god" man ble.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Har likt Treyarchs WaW spill best til nå pga zombie moden som gjorde det veldig morsomt selv om man ble lei av online og sp.

 

Modern warfare spillene er også ganske greie men mangler litt av den absurde moroa. ZOMBIES!!

Ble litt lei meg da jeg skjønnte hvor lame bonus levelen til MW 2 var.

 

WaW fikk hele 3-4 stykker fylt med zombier ..hehe

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Først hyper de opp et spill som har beviste mangler, og bugs som fortsatt ikke er fjernet. 1 år senere kommer et nytt spill... Hvis dette spillet da har alle disse manglene som MW2 ikke har, så har Activision spilt kortene sine rett... sleipe jævler..

Lenke til kommentar

COD har da aldri handlet om singleplayer da.

 

For meg gjør det det. Er drit lei av å bli drept av enten kvisebefengte fjortisser som sitter 24/7 og spiller, eller folk som legger ned stor innsats i å jukse. Umulig å spille mot slike.

 

Har i grunnen gitt opp multiplay pga. at dette, og dersom en spill kun er mp så styrer jeg unna. Legger til at jeg har kjøpt samtlige COD som er utgitt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...