Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man om en sjenert gutt liker deg?


Anbefalte innlegg

Er på studentlag hver uke, og der er det en søt, men sjenert gutt som jeg er litt interessert i. Vi er begge 20 år. La ikke noe spesielt merke til han i begynnelsen, men nå blir han bare kjekkere og kjekkere for hver gang jeg ser han:P Han er sjenert foran jenter, men er veldig morsom, søt og han spiller gitar (er litt svak for musikere:P). Har også hørt at en kamerat sa han ikke tør prate med jenter. Han prater mest med kompisene sine og de andre guttene har jeg merket.

 

Er venn med han på facebook og VET han er singel. Har i det siste pratet en del med han, er alltid jeg som prøver å få til samtale først, tror han bare har gjort det en gang mot meg:P men når vi først prater, så virker han interessert, og spør meg spørsmål osv. Men jeg tør ikke flørte med han og vise at jeg liker han, er jo ganske sjenert selv:P Han var ikke like kjekk før, han har forandret seg veldig utseendemessig, så kanskje han har litt dårlig selvtillit pga det (er ikke overfladisk altså, syns personligheten er mye viktigere enn utseende). Han ser ofte på meg, og noen ganger kan jeg se at han ser på meg, men snur seg når jeg ser tilbake. Og en gang når jeg pratet med en annen fyr, så han på oss.

 

Eneste gangen han har pratet med meg først, var da vi var alene en gang, han spurte hvor jeg bodde tror jeg:P men da så han ikke på meg en gang! Han dreiv med mobilen, mens vi pratet sammen. Når vi prater sammen, ser han aldri på meg, han ser alltid ned eller noe.

 

Så, sjenerte gutter, hva gjør dere når dere liker en jente? Tror dere jeg har sjangs på han? Mange som sier at jeg er veldig pen og søt osv. er ikke sikkert han syns det da men:P og hva skal jeg gjøre for at han skal skjønne jeg er interessert? Han virker veldig snill og koselig og han er ganske morsom:D

Endret av Chanel89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he.... mange gutter har ikke filla peiling på at noen av det motsatte kjønn er interressert. Ut fra det du sier så virker det litt som om denne utgaven er slik. Jeg er litt slik selv, jeg har aldri sjekket opp ei dame, men har blitt sjekket opp et utall ganger og har alltid vært like himmelfallen over at de var interressert. :!:

Det går fint ann å gå gjennom livet uten å ta initiativ, er selv blitt 42år, gift og har 2 unger.

 

Hvis du liker fyren så fort deg å forsyn deg før noen andre gjør det. :tease:

Lenke til kommentar

Prøv å få litt "alene" tid med han. Vær litt frempå. Gi av deg selv og han vil gi tilbake. Spør om han vil være med å finne på noe som filmkveld med matlaging, eller hva nå du foretrekker. Er ikke akkurat rom-forskning.

 

Men er det virkelig nødvendig å lage så mange tråder? Kan du ikke heller lage en litt lang?

Lenke til kommentar

Prøv å få litt "alene" tid med han. Vær litt frempå. Gi av deg selv og han vil gi tilbake. Spør om han vil være med å finne på noe som filmkveld med matlaging, eller hva nå du foretrekker. Er ikke akkurat rom-forskning.

 

Men er det virkelig nødvendig å lage så mange tråder? Kan du ikke heller lage en litt lang?

Hmm, spørs om jeg tør det da:P

Har da ikke lagd så mange tråder:P Hvis jeg skriver alt for langt, så gidder ikke folk lese det..

Lenke til kommentar

Så du mener det er større kjangs for at folk leser alle trådene dine en bare en litt lengre?

Men nå skal ikke jeg være en grinebiter :p moderatorene får ta seg av det.

 

Hvorfor skulle du ikke tørre det da? Det er som vidarkri sier; vist du liker fyren så fort deg å forsyn deg før noen andre gjør det.

Han som du beskriver virker ikke som en player heller, du vet slike som du alltid faller for...

Bare vis litt interesse for han og prøv å flørt litt. Du kommer til å bli overasket over hvor bra det kommer til å gå.

Lenke til kommentar

spør fyren om han vil bli med på noe du liker og regner med at han liker neste gang dere er inne på et lignende tema :thumbup:

 

virker som om han liker deg ut ifra det du sier, men er for sjenert til å ta initiativ til date, han blir sikkert med hvis du spør på en naturlig måte eks. du: hørt film X skal være sykt morsom, skal se den på lørdag. :)

han: ja den skal være SÅ bra, wish I were you :!:

du: bli med meg da vel, det ville vært gøy :)

 

litt dårlig eksempel siden kino er suger som første date, men noe i den duren kanskje ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...