Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved å oppgradere manuelt til froyo, vil jeg da på noen måte roote mobilen? Lite intr i å bryte noen eventuelle garantier. Noen som vet noe mer om når den kommer offisielt til Norge, eller er det kanskje noen som allerede har fått den?

Lenke til kommentar

Du rooter den ikke ved å oppgradere, og vil derfor ikke miste garantien. Hvis man rooter Nexus One får man opp en advarsel om at man mister garantien, og må trykke godta på denne (dette får man altså ikke ved å bare oppgradere til Froyo). Det er ingen som har fått den offisielle oppdateringen enda, og såvidt jeg vet finnes det ikke noe info om når den kommer heller.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg får ikke kopiert kontaktene fra simkortet.... Den jobber med saken når jeg trykker, men det blir ikke synlig... :hmm:

 

Men likevel, når jeg skriver sms - og søker etter kontaktene, blir de funnet... !! ??

 

- Jeg får heller ikke lagt de til manuelt, det står "contact saved" men kontakten er ikke synlig...

Lenke til kommentar

Hmm, jeg får ikke kopiert kontaktene fra simkortet.... Den jobber med saken når jeg trykker, men det blir ikke synlig... :hmm:

 

Men likevel, når jeg skriver sms - og søker etter kontaktene, blir de funnet... !! ??

 

- Jeg får heller ikke lagt de til manuelt, det står "contact saved" men kontakten er ikke synlig...

 

Hadde samme problemet, du må endre på gruppene som vises :!:

Lenke til kommentar

noen her som har problemer med wimp og android 2.2?

 

 

Får network error når jeg prøver en sang.......

 

Jeg tok nå en omstart av min N1 2.2, nå spiller WiMP igjen hos meg.

 

Oppdatert:

 

Var et lokalt lagret album, streaming fungerer fortsatt ikke.

Endret av belenix
Lenke til kommentar

sms backup & restore er en app jeg har gode erfaringer med. Lettfattelig og greit. Handcent er uavhengig av å lagre sms på SDkortet.

 

 

Poenget mitt er om det er mulig å lagre meldingene på SD-kortet istedenfor i internminnet.

Jeg har fylt opp internminnet med applikasjoner og meldinger. Har 16 GB-kort (klasse 10) som så og si er ubrukt, da jeg ikke har annet enn bilder og Spotify lagret der.

 

Er rooting et alternativ for å få brukt kapasiteten på en bedre måte?

Lenke til kommentar

Jeg finner fortsatt ikke Spotify når jeg søker i market... Begriper ikke hva som har skjedd. Måtte legge programmet inn på telefonen manuelt for å få det til å fungere.

 

Noen som har hatt samme problem? Plager meg å tenke på at det kanskje er "sperre" for flere apps.

Lenke til kommentar

Jeg finner fortsatt ikke Spotify når jeg søker i market... Begriper ikke hva som har skjedd. Måtte legge programmet inn på telefonen manuelt for å få det til å fungere.

 

Noen som har hatt samme problem? Plager meg å tenke på at det kanskje er "sperre" for flere apps.

Nei, det dukker heilt fint opp hjå meg (Tele2), på ein Nexus som aldri har vore roota eller noko.

Lenke til kommentar

Jeg finner fortsatt ikke Spotify når jeg søker i market... Begriper ikke hva som har skjedd. Måtte legge programmet inn på telefonen manuelt for å få det til å fungere.

Har du brukt Market enabler? Hvis du har det, så er det derfor den ikke vises, siden Spotify bare vises i de land den kan brukes i.

Lenke til kommentar

Jeg finner fortsatt ikke Spotify når jeg søker i market... Begriper ikke hva som har skjedd. Måtte legge programmet inn på telefonen manuelt for å få det til å fungere.

 

Noen som har hatt samme problem? Plager meg å tenke på at det kanskje er "sperre" for flere apps.

 

I hvilket marked er det du søker da? Hvilken teleoperatør har du?

Spotify er kun tilgjengelig i Norge, Sverige, Finland, UK, Nederland, Frankrike og Spania.

 

Jeg finner Spotify med N1, 2.2 Froyo og Telenor.

Endret av belenix
Lenke til kommentar

Jeg finner fortsatt ikke Spotify når jeg søker i market... Begriper ikke hva som har skjedd. Måtte legge programmet inn på telefonen manuelt for å få det til å fungere.

 

Noen som har hatt samme problem? Plager meg å tenke på at det kanskje er "sperre" for flere apps.

 

I hvilket marked er det du søker da? Hvilken teleoperatør har du?

Spotify er kun tilgjengelig i Norge, Sverige, Finland, UK, Nederland, Frankrike og Spania.

 

Jeg finner Spotify med N1, 2.2 Froyo og Telenor.

Har en u-roota telefon.

 

Jeg har bedriftsabonnement til TDC(tele danmark communication). Det kan være grunnen... Kanskje market tror jeg er i danmark? Men TDC bruker jo nettet til telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...