Gå til innhold

Nexus One Tråden [Google Android Mobilen]


Anbefalte innlegg

Hoi, jeg kan motta men ikke sende mms, jeg synes det er litt merkelig...

 

Har sett på oppsettet både på onecall.no, og her i denne tråden, men det ser ikke ut som om det er noe som hjelper...

 

Noen som har forslag til hva jeg kan prøve å gjøre??

 

(har altså et brev med en rød klokke ved siden av bildet jeg ønsker å sende)

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoi, jeg kan motta men ikke sende mms, jeg synes det er litt merkelig...

 

Har sett på oppsettet både på onecall.no, og her i denne tråden, men det ser ikke ut som om det er noe som hjelper...

 

Noen som har forslag til hva jeg kan prøve å gjøre??

 

(har altså et brev med en rød klokke ved siden av bildet jeg ønsker å sende)

 

:dontgetit:

 

Jeg får verken til å sende eller motta mms. Iallefall ikke i 2.1. Har ikke prøvd med 2.2. enda.

 

@Mojo Pin: I forhold til hva da mener du?

 

I forhold til den som er forhåndsinstallert på Nexus One.

Lenke til kommentar

Mojopin: Har du prøvd APN-guiden min? Det er link til den i førstepost.

 

 

Til noe helt annet:

Ellers stod det i kilden som det ble linket til tidligere at 2.2-oppdateringen ikke var ment sluppet, og at den ikke er ferdig. Ett av "symtomene" er dårligere batteritid.

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Mojopin: Har du prøvd APN-guiden min? Det er link til den i førstepost.

 

 

Til noe helt annet:

Ellers stod det i kilden som det ble linket til tidligere at 2.2-oppdateringen ikke var ment sluppet, og at den ikke er ferdig. Ett av "symtomene" er dårligere batteritid.

 

Vil vi da få den "ekte" 2.2 oppdateringen på telefonen automatisk likevel, nå som vi har installert denne?

Lenke til kommentar

Har begynt å få litt problemer med batteriet. Det lader seg ut på en dag omtrent selv om jeg knapt har brukt den. Kanskje brukt den 1 time aktivt i dag. Det er relativt elendig. Tror jeg må gå til anskaffelse av vanlig lader. Har ikke tilgang til PC 24/7

 

Har vel sikkert installert en ellera annen software som gjørat telefonen ikke går i sleep tenker jeg. Hadde akkurat samme problemet :)

Lenke til kommentar

Har begynt å få litt problemer med batteriet. Det lader seg ut på en dag omtrent selv om jeg knapt har brukt den. Kanskje brukt den 1 time aktivt i dag. Det er relativt elendig. Tror jeg må gå til anskaffelse av vanlig lader. Har ikke tilgang til PC 24/7

 

Anskaffelse av vanlig lader? Lader, 110-220V, var jo med i esken.

Lenke til kommentar

Har begynt å få litt problemer med batteriet. Det lader seg ut på en dag omtrent selv om jeg knapt har brukt den. Kanskje brukt den 1 time aktivt i dag. Det er relativt elendig. Tror jeg må gå til anskaffelse av vanlig lader. Har ikke tilgang til PC 24/7

 

Har vel sikkert installert en ellera annen software som gjørat telefonen ikke går i sleep tenker jeg. Hadde akkurat samme problemet :)

 

Mulig det, men om jeg dreper alle apps før jeg låser den bør jo ikke det være noe problem? Skal se hva som skjer over de neste par dagene. Telefonen har pleid å vare i hvertfall 2 dager med moderat bruk.

 

@Belenix -> Joa, men bare for amerikanske støpsler. Må i så fall skaffe en slik overgang.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en pakke med overganger til og fra de fleste støpseltyper på expert for 89,-. :)

 

Hadde en slags 80-talls hvitfarge da, så fant frem lakkboksen. :p

 

2010-05-20202538.jpg

 

EDIT: Er ikke skikkelig trykt på plass på bildet, siden lakken ikke var skikkelig tørr enda.

Endret av eiv880
Lenke til kommentar

Mojopin: Har du prøvd APN-guiden min? Det er link til den i førstepost.

 

 

Til noe helt annet:

Ellers stod det i kilden som det ble linket til tidligere at 2.2-oppdateringen ikke var ment sluppet, og at den ikke er ferdig. Ett av "symtomene" er dårligere batteritid.

 

Vil vi da få den "ekte" 2.2 oppdateringen på telefonen automatisk likevel, nå som vi har installert denne?

 

Ja, bare ta det rolig, vi får den OTA :thumbup:

 

http://www.google.com/support/forum/p/android/thread?fid=488da0ef21660d130004876df074c0fc&hl=en

Lenke til kommentar

Så den vi har installert er ikke den ordentlig utgaven av Froyo? Hva med de som har fått oppdateringen automatisk? Det er jo flere som påstår å ha fått det.

 

Det jeg liker best med den nye versjonen er muligheten til å skru mobil data på/av. Fungerte aldri ordentlig med APNdroid hos meg.

 

Noen som vet om en widget, slik at man kan skru mobil data av/på ved hjelp av et lite trykk?

Lenke til kommentar

Spotify update

Jeg finner ikke spotify på marked!!! Hva har skjedd? Når jeg søker etter spotify får jeg bare 4 resultater

- Spotyfi Remote

- ReSpot

- CrazySound

- MusicSleep

 

Har til og med prøvd å gå via linken på m.spotify.com, men det fungerer ikke :(

HELP!

Lenke til kommentar

Spotify update

Jeg finner ikke spotify på marked!!! Hva har skjedd? Når jeg søker etter spotify får jeg bare 4 resultater

- Spotyfi Remote

- ReSpot

- CrazySound

- MusicSleep

 

Har til og med prøvd å gå via linken på m.spotify.com, men det fungerer ikke :(

HELP!

 

 

fordi du bruker marketenabler tipper jeg

Lenke til kommentar

Spotify update

Jeg finner ikke spotify på marked!!! Hva har skjedd? Når jeg søker etter spotify får jeg bare 4 resultater

- Spotyfi Remote

- ReSpot

- CrazySound

- MusicSleep

 

Har til og med prøvd å gå via linken på m.spotify.com, men det fungerer ikke :(

HELP!

 

 

fordi du bruker marketenabler tipper jeg

Helt feil. Har ikke roota telefon.

 

Jeg installerte og avinstallerte spotify en del ganger for å få den til å fungere riktig for en tid tilbake. Da den ikke synka over Wi-Fi.

 

26052010.jpg

Endret av Werable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...